Legionowo. Będzie remont PKP Piaski. Radni zwiększą budżet na inwestycję

Piaski (2)

PKP Piaski (fot. GP/kg)

Różnica pomiędzy ofertą przedsiębiorcy, a zaplanowanymi na ten cel środkami jest niewielka, dlatego podczas najbliższej sesji zwiększymy budżet na przebudowę peronu. Jak tylko radni zatwierdzą zmianę w budżecie umowa zostanie podpisana, przetarg nie będzie powtarzany –

zapowiada prezydent Roman Smogorzewski. Dodatkowe pieniądze na ten cel wygospodarowane zostaną najprawdopodobniej pod koniec października br. – oczywiście pod warunkiem, że większość legionowskich radnych da  zielone światło dla tego rodzaju finansowych korekt.

 

 

Dołożą 70 tys. zł

Różnica, o której wspomina prezydent Roman Smogorzewski, wynosi nieco ponad 70 tys. zł. Legionowska firma „Roboty Ziemne-Budowlane Janusz Mróz” za remont peronu kolejowego na Piaskach zażyczyła sobie blisko 504 tys. zł, zaś legionowscy urzędnicy zamierzali pierwotnie przeznaczyć na ten cel 430 tys. zł. W związku z prezydencką zapowiedzią, możemy się spodziewać, że już za kilkanaście dni, miejscy radni wygospodarują z tegorocznego legionowskiego budżetu dodatkowe 70 tys. zł i przeznaczą je na realizację tej ważnej dla mieszkańców inwestycji. Wówczas nie zajdzie potrzeba powtórzenia przetargu na wykonanie tego kolejowego przedsięwzięcia.

 

Jak dowiedzieliśmy się w ratuszu, jeżeli pozwolą na to warunki pogodowe, roboty budowlane mogą ruszyć jeszcze w listopadzie tego roku.

Remont peronu w późniejszym terminie

Wbrew doniesieniom lokalnych mediów, peron PKP Piaski zostanie wyremontowany. Przetarg zostanie rozstrzygnięty zaraz po tym, jak podczas najbliższej sesji Rada Miasta zwiększy środki przeznaczone na tę inwestycję – możemy przeczytać w dzisiejszych aktualnościach (11 października br.) na oficjalnej stronie internetowej miasta Legionowo. Sęk w tym, że „Gazeta Powiatowa” nigdy nie donosiła, że remontu tego peronu nie będzie, tylko – głównie z uwagi na obecną niemożność rozstrzygnięcia tego przetargu – zostanie on zrealizowany raczej w późniejszym terminie.