Powiat. „Marcpol” wkracza do powiatu legionowskiego

marcpol nowy dwor mazowiecki

Sklep "Marcpol" w Nowym Dworze Mazowieckim, fot. www.marcpol.pl

Wygląda na to, że do końca następnego roku na terenie powiatu legionowskiego powstaną 3 nowe dyskonty „Marcpol”. Jako pierwszy otworzony zostanie sklep przy ulicy Słonecznej 4 w nieporęckim Stanisławowie Pierwszym.

Pierwszy sklep w Stanisławowie Pierwszym

Prace przy budowie nowego supermarketu „Marcpol” przy ulicy Słonecznej 4 w Stanisławowie Pierwszym w gminie Nieporęt obecnie wrą. Przedstawiciele tej marki oficjalnie nie zdradzają jednak żadnych szczegółów związanych z otwarciem swojej nowej placówki handlowej w tej lokalizacji. Jedynie w sieci pojawiło się ostatnio ogłoszenie, że ta popularna sieciówka poszukuje kasjerów, sprzedawców i magazynierów do nowo otwieranego punktu w Stanisławowie Pierwszym. Na ten moment wiadomo jedynie, że ta placówka handlowa uruchomiona zostanie na terenie powiatu legionowskiego jako pierwsza.

W kolejce czekają Legionowo i Nieporęt

Z planów rozwojowych sieci „Marcpol” na lata 2015-2016, opublikowanych na firmowej stronie internetowej dyskontu, można wywnioskować, że marka ta chce uruchomić jeszcze 2 nowe sklepy na terenie powiatu legionowskiego. Pierwszy z nich ma powstać już w tym roku w Legionowie, drugi zaś w roku następnym (2016r.) w Nieporęcie. Z informacji uzyskanych w dziale prasowym sieci „Marcpol” wynika, że firma ma na przysłowiowym oku kilka lokalizacji w tych dwóch miejscowościach i na dany moment nie podjęła jeszcze żadnej decyzji, co do wyboru konkretnego adresu dla tych dwóch swoich nowych placówek handlowych.

Działają od ponad ćwierć wieku

„Marcpol” jest największą polską siecią handlową, zbudowaną przed nieco ponad 26 laty w całości na polskim kapitale. W skład sieciówki wchodzą zarówno duże przeszło 4 tys. m² centra handlowe, supermarkety, jak i sklepy o dużo mniejszych gabarytach. Dyskont postawił ostatnio na handel produktami świeżymi. W związku z czym stoiska z takimi produktami, jak np. warzywa i owoce zostały lepiej wyeksponowane na terenie wszystkich działających pod tą marką sklepów. „Marcpol” rozszerzył także asortyment pieczywa o produkty wypiekane na miejscu, pieczywo tradycyjne oraz ciasta. W niektórych sklepach wprowadzono zaś ofertę dań gotowych.