Dobra reklama potrafi sprawić, że średnio rozpoznawalne przedsiębiorstwo stanie się znaną firmą. Przekłada się to na jego przychody, a wysokie zyski umożliwiają dalsze rozwijanie biznesu. Z tego powodu warto zainwestować w skuteczny marketing już od samego początku działalności. Współcześnie jednak istnieje tak duża konkurencja, że ciężko wyróżnić się na rynku. W takiej sytuacji powinno się skorzystać z pomocy profesjonalistów. Jednym z najlepszych wyborów jest oczywiście WebTalk. Dlaczego jednak akurat ta firma powinna być przedmiotem zainteresowania przedsiębiorców?
Stale rozwijające się przedsiębiorstwo
Aby biznes mógł sprawnie działać, konieczny jest regularny rozwój. Dzisiejsze czasy charakteryzują się bowiem sporą zmiennością na rynku, niezależnie od branży. WebTalk doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Całkiem niedawno, gdyż w 2022 roku, przedsiębiorstwo otworzyło aż trzy nowe komórki: Research & Development, SEO oraz nowych mediów wizualnych (z naciskiem na TikTok). Dzięki temu jest w stanie doskonale odpowiadać na aktualne potrzeby swoich klientów.
Agencję wyróżnia ponadto dział R&D, który oferuje innowacyjne usługi, korzystając z przy tym z możliwości, jakie oferuje najnowsza technologia. Godne polecenia produkty to zwłaszcza:
- digitalizacja komunikacji B2B,
- analiza efektywności formatów mediowych,
- audyty efektywności kart produktowych (powiązane z przyszłością e-commerce i a-commerce),
- analityka cen marek i konkurencji w sklepach (szczególnie ważna w obliczu dyrektywy Omnibus).
Obecnie WebTalk obsługuje klientów aż na 8 rynkach, w 10 językach, korzystając z sieci agencji partnerskich i usług lokalnych ekspertów. Co ciekawe, dynamicznie rośnie liczba międzynarodowych projektów WebTalk, a także takich, jakie wykorzystują szeroki wachlarz usług tej firmy. Sprawia to, że przedsiębiorstwo może skutecznie rozwijać swoje kompetencje oraz powiększać zespół specjalistów, który obecnie składa się z ponad 100 osób. Pracownicy firmy występują na branżowych konferencjach, natomiast jej projekty zdobywają cenione, branżowe nagrody (Effie, Kreatura, Złote Spinacze).
Szeroki wachlarz różnorodnych usług
WebTalk digital agency posiada tak szeroką ofertę, że jest w stanie zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów. Znajduje się w niej między innymi:
- tworzenie skutecznej strategii, odpowiadającej za komunikację i budowanie marki, projektowanie kampanii długo i krótkoterminowej, mechanikę konkursową i loterie, aktywacje konsumenckie, audyty strategiczne, rewizje założeń oraz warsztaty i szkolenia, a także adaptację komunikacyjną i personalizację strategii dla marek na rynkach CEE,
- obsługa social mediów i nowych mediów wizualnych – tworzenie i koordynacja zarówno tradycyjnych mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram), jak i tych bardziej nowoczesnych (TikTok), gamingowych (Twitch, Discord), a także nawiązywanie współpracy z popularnymi influencerami,
- community management, engagement i social selling,
- działania SEO, takie jak audyty i strategia SEO, SEO dedykowane e-commerce i rynkom międzynarodowym, pozycjonowanie stron internetowych,
- research & development, gdzie rozwijane są nowe usługi, np. analityka konsumencka i rynkowa; wdrażanie i usprawnianie rozwiązań e-commerce (m.in. social & live commerce, rich content, ekosystemy sprzedaży), opracowywanie strategii cenowych, rozwiązania mobile i implementacja działań AR & VR,
- marketing B2B – tworzenie specjalistycznej zawartości, wsparcie w komunikacji i budowanie ekosystemów nakierowanych na pozyskiwanie osób zainteresowanych produktami firmy,
- tworzenie strategii oraz realizacja kampanii z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi,
- realizacja projektów – tworzenie specjalistycznej zawartości, produkcję i postprodukcję video, sound branding i audio marketing oraz nadzór kreatywny i konsultacje.
Nie da się zaprzeczyć, że ilość dostępnych usług jest imponująca. Stworzenie tak innowacyjnej i obszernej oferty wynika z tego, że WebTalk zatrudnia zespół wykwalifikowanych specjalistów, którzy doskonale znają się na marketingu.