Prawie 10 milionów klientów, dwudziestu nowych najemców, bogaty program atrakcji – tak Galeria Północna podsumowuje 2018 rok. To pierwszy pełny rok działalności tego centrum handlowego.
Od dnia otwarcia Galerię Północną odwiedzało średnio 750 tysięcy klientów miesięcznie, największa liczba gości przypada na grudzień i wynosi prawie milion gości. To tak jakby każdy z mieszkańców Białołęki odwiedził Galerię Północną ponad 130 razy. – Odwiedzalność Galerii Północnej sukcesywnie rośnie i są to wzrosty wyższe, niż indeksy rynkowe. 2018 rok zamknęliśmy liczbą prawie 10 milionów gości – mówi Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.
Nowe sklepy
2018 rok to dla Galerii Północnej także 20 nowych sklepów i punktów usługowych. Do najemców dołączył m.in. Media Expert, którego salon został otwarty w listopadzie. Kilka tygodni później ofertę elektroniki użytkowej dostępną w Galerii Północnej uzupełnił sklep x-kom.
W okresie przedświątecznych zakupów ofertę centrum uzupełniło też kilku debiutantów. Pojawiły się takie marki jak odzieżowa Kocca, butik Saffiano, oferujący luksusowe torebki znanych projektantów, butik z odzieżą damską My Shop, sklep Maya, oferujący ogromny wybór słodkości z całego świata oraz sklep medyczny Enel-med. W ciągu ostatniego roku otworzyły się też salony firmy Apeks i największy w Polsce salon Recman, a także sklep z ubrankami dla chłopców Jankes i pasmanteria Szpileczka. Na początku 2019 roku w Galerii Północnej pojawi się kolejna znana marka odzieżowa – MANGO.
Rozrywka
Galeria Północna stała się też centrum rozrywki na Białołęce. To za sprawą kina Cinema City, sali zabaw dla dzieci Fikołki i klubu fitness Calypso. Ponadto organizowane są to liczne wydarzenia przygotowane z lokalnymi organizacjami czy fundacjami, cykliczne warsztaty muzyczne i taneczne, jak i imprezy dla najmłodszych.W zeszłym roku bardzo dużą popularnością cieszył się między innymi cykl teatrzyków dla dzieci przygotowany z Białołęckim Ośrodkiem Kultury. W czasie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Galeria Północna udostępniła klientom najwyżej położoną strefę kibica. Na przestrzeni ostatniego roku w obiekcie gościły akcje typu Szybki PIT realizowany przez Ministerstwo Finansów czy gry miejskie prowadzone przez fundację Zwalcz Nudę przy wsparciu Miasta Stołecznego Warszawa. Jedną z najciekawszych propozycji rozrywkowych okazały się spotkania z najbardziej popularnymi satyrykami w Polsce. Z indywidualnymi recitalami wystąpili w Galerii Północnej Jerzy Kryszak i Marcin Daniec. Nie można zapomnieć, że 2018 rok to także pierwsze urodziny centrum, hucznie obchodzone podczas dwudniowej imprezy. Z tej okazji obiekt odwiedził m.in. Grzegorz Halama, artyści biorący udział w koncercie Pokolenia – Mateusz Ziółko, Izabela Trojanowska, Marta Gałuszewska i Filip Lato oraz aktorzy spektaklu Mayday 2, z Katarzyną Cichopek i Michałem Milowiczem w rolach głównych.
– Nie zwalniamy tempa i już od stycznia ruszamy z kolejnymi ciekawymi projektami. Wtorkowe teatrzyki dla dzieci uzupełnią spotkania teatralne dla dorosłych, organizowane w piątki. Do galerii wrócą lubiane organizacje i fundacje, a pod koniec stycznia wraz z rozpoczęciem ferii szkolnych zapraszamy do udziału w animacjach dla dzieci – podsumowuje plany na nowy rok Emilia Szkudlarek.