W związku z szerzącym się w kraju wirusem SARS-CoV-2 urząd miasta zdecydował się na zamknięcie dla obsługi bezpośredniej mieszkańców. Decyzja zapadła we wtorek 17 marca, a wprowadzona będzie od 19 marca. Podobne decyzje podjęły już wszystkie urzędy w powiecie legionowskim.
Jak poinformował w komunikacie urząd od czwartku 19 marca sprawy urzędowe będzie można załatwić wyłącznie elektroniczne (e-mailowo: kancelaria@um.legionowo.pl; poprzez platformę ePUAP) listownie lub telefonicznie. Inaczej traktowane będą sprawy zgonów oraz składanie ofert w zamówieniach publicznych.
Obie sprawy będzie można załatwić bezpośrednio po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym. W przypadku zgonów należy kontaktować się z Urzędem Stanu Cywilnego pod numerem 22 766 40 22, w sprawie zamówień publicznych z Biurem Obsługi Klienta (505 281 045).
Dla osób, które chciałby zostawić wnioski lub pisma osobiście, przed wejściem do ratusza ustawiona zostanie urna (bez możliwości otrzymania potwierdzenia złożenia dokumentu).
Do dyspozycji mieszkańców udostępniona jest infolinia Urzędu Miasta Legionowo czynna pod numerami:
- (22) 766 40 01
- (22) 766 40 02
- (22) 766 40 03
- 506 100 593 – Sekretarz Miasta Danuta Szczepanik