Od środy (6 maja) częściowo zostanie wznowione przyjmowanie klientów bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta w ratuszu w Legionowie. Punkt będzie działać z zachowaniem odpowiednich zaleceń sanitarnych.
Urząd Miasta w Legionowie jako pierwszy w powiecie legionowskim planuje przywrócić bezpośrednią obsługę mieszkańców. W tym celu od środy (6 maja) zostanie otwarte Biuro Obsługi Klienta. Będzie ono otwarte w godzinach 8-16 z zachowaniem obowiązujących zaleceń sanitarnych związanych z epidemią koronawirusa:
- Mieszkańcy będą obsługiwani wyłącznie na parterze ratusza – wejście główne od ulicy Józefa Piłsudskiego nr 41,
- W sytuacji wymagającej potwierdzenia odbioru pisma będą wzywani pracownicy poszczególnych wydziałów,
- Mieszkańcy wszystkie pisma mogą składać wyłącznie na parterze ratusza w Biurze Obsługi Klienta,
- Mieszkańcy miasta przychodzący do ratusza zobowiązani są do zasłaniania ust i nosa poprzez noszenie maseczek, chust lub szalików,
- Kasa urzędu i biuro paszportowe będzie funkcjonować w godzinach pracy ratusza.
Urząd Miasta Legionowo zwraca się również z prośbą do mieszkańców, aby sprawy, które na to pozwalają, załatwiać telefonicznie lub drogą elektroniczną, a płatności dokonywać poprzez bankowość elektroniczną.