Gra „Ubongo” autorstwa Grzegorza Rejchtmana swój wielki sukces zawdzięcza niezwykle prostym zasadom i niepowtarzalności rozgrywek. Popularność tej rodzinno-imprezowej układanki sprawiła, że wydawnictwo Egmont regularnie poszerza serię o kolejne tytuły, które choć na pozór są do siebie podobne, to dostarczają zupełnie nowej rozrywki graczom w różnym wieku. Już 15 września br. do rodziny „Ubongo” dołączy doskonała gra dla najmłodszych fanów gier planszowych – „Ubongo 3D Junior”. Gra ma łatwe zasady rozwijające spostrzegawczość, logiczne myślenie oraz zdolności manualne. Można w nią zagrać także w połączeniu z „Ubongo 3D”, aby zrównoważyć szanse młodszych i starszych graczy. Od 8 września grę można kupić w księgarni Egmont.pl
Gracze, tak jak w przypadku poprzednich wersji „Ubongo”, na czas muszą zapełnić klockami 3D wzór wskazany im przez wylosowaną kartę. Następnie, z pozostałych klocków układają jak najwyższą wieżę, którą zmierzą linijką w kształcie żyrafy. Im wyższa wieża, tym więcej punktów otrzymają. Wygrywa ten, kto po 6 rundach zgromadził ich najwięcej!
Głównym atutem gry jest jej dostępność dla młodszych dzieci – w „Ubongo 3D Junior” można zagrać z już z pięciolatkami. Przestrzenne klocki pozwalają na fantastyczną zabawę w trzech wymiarach, a łamigłówki posiadają aż 4 poziomy trudności, co pozwala dostosować grę do umiejętności poszczególnych graczy,
„Ubongo 3D Junior” przeznaczone jest dla 2-6 graczy powyżej 5 roku życia. Rozgrywka trwa ok 20 minut, a cena gry to 149,99 złotych. Elementy gry to 50 plansz ze 100 różnymi zadaniami, 32 klocki, 120 klejnotów, woreczek, żyrafa z podstawkami oraz klepsydra. Grę można kupić w księgarni www.egmont.pl oraz w internetowych i stacjonarnych punktach sprzedaży gier na terenie całego kraju.
W 2017 roku gra „Ubongo” wdarła się szturmem na listę bestsellerów Egmontu, w ciągu dwóch miesięcy cały pierwszy nakład gry został wyprzedany. Od tego czasu „Ubongo” jest najlepiej sprzedającym się tytułem, plasującym się tuż obok „Pędzących żółwi” i „Nóg Stonogi”. Z całą pewnością swój sukces gra zawdzięcza niezwykle prostym zasadom i niepowtarzalności rozgrywek. – podkreśla Beata Sawoń z działu marketingu gier planszowych Egmont – Dziś w ofercie wydawnictwa Egmont znajdziemy aż 7 tytułów sygnowanych marką „Ubongo”. Każda z nich, mimo, że podobna, to jednak zupełnie unikatowa. Wyniki sprzedaży serii Ubongo wskazują na ogromną sympatię, jak klienci darzą te kolorową układankę.