Na terenie gminy Serock prowadzona jest obecnie inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła. Specjalni ankieterzy zbierają dane na ten temat. Mieszkańcy mogą wypełnić ankietę również telefonicznie, przez internet lub złożyć ją osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy Serock.
Jak informują seroccy urzędnicy od 28 września 2021 r. na terenie Miasta i Gminy Serock jest realizowane zadanie pn. „Aktualizacja inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Serock”. Taka aktualizacja jest obowiązkiem gminy, który wynika z uchwalonego przez Sejmik Województwa Mazowieckiego w dniu 8 września 2020 r.
W ramach realizacji tego zadania, w terenie pracują ankieterzy, którzy dostarczają do wypełnienia ankiety dotyczące posiadanych źródeł ciepła. Z mieszkańcami, których udało się zastać w domu, ankieterzy przeprowadzili wywiad i pozyskali niezbędne informacje. Do pozostałych osób seroccy urzędnicy kierują prośbę, aby wypełnione ankiety dostarczyć do siedziby Urzędu Miasta i Gminy w Serocku, do specjalnie przygotowanej na ten cel urny, lub skontaktować się telefonicznie z ankieterami pod numerem tel.: 22 230 21 07. Ankietę można złożyć także za pomocą formularza internetowego, który jest dostępny na specjalnie utworzonej podstronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku: zrodlaciepla.serock.pl. Czas na złożenie ankiety został przewidziany do 9 listopada br.
źródło: Urząd Miasta i Gminy Serock