Legionowo. W Urzędzie Miasta zaczął funkcjonować punkt obsługi klienta PGNiG. Co można w nim załatwić?

Ciechanow, Poland - October 3, 2021: Emblem of PGNiG on customer

Jak poinformował legionowski ratusz od czwartku (6 lipca) zaczął funkcjonować na terenie Urzędu Miasta Legionowo punkt informacyjno-kontaktowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG). Gdzie dostępny jest nowy punkt i co będzie można w nim załatwić?

 

 

Jak przekazał w komunikacie Urząd Miasta Legionowo w kancelarii urzędu (stanowisko nr 8) od czwartku (6.07.2023) funkcjonuje Punkt Informacyjno-Kontaktowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG). Punkt Informacyjno-Kontaktowy PGNiG czynny jest we czwartki w godzinach od 8:00 do 16:00. Punkt włączony jest do systemu kolejkowego, zatem osoby chcące skorzystać z usług punktu, powinny pobierać numerki w kolejkomacie.

 

 

– Dzięki współpracy jaką podjęto z PGNiG, klienci spółki będą mogli w ratuszu uzyskać pełną informację dotyczącą możliwości i korzyści wynikających z przyłączenia do sieci gazowej i korzystania z ekologicznego paliwa gazowego. Dodatkowo pracownik będzie mógł udzielić informacji dotyczących faktur, płatności oraz konta klienta (np. wydruk dokumentów, prognoz, itp.). Nie będzie jednak możliwości dokonywania opłat. – poinformował legionowski ratusz.