Spółka PGE S.A. ostrzega przed fałszywymi informacjami o zmianie systemu rozliczeniowego oraz numeru konta bankowego. Rachunki nie są wysyłane przez spółkę.
Z komunikatu wystosowanego przez spółkę PGE S.A. dowiadujemy się, że do odbiorców wysyłane są pisma informujące o nowym systemie rozliczeniowym oraz numerze rachunku bankowego, na który należy wpłacać pieniądze. Korespondencja nie jest wysyłana przez Polską Grupę Energetyczną.
W związku z docierającymi do PGE Dystrybucja S.A. informacjami o przesyłaniu do odbiorców energii elektrycznej informacji o rzekomej zmianie systemu rozliczeniowego oraz rachunku bankowego, na który należy uiszczać należności za dostawy energii elektrycznej, pragniemy poinformować, iż Spółka nie prowadzi prac zmierzających do zmiany systemu rozliczeniowego, jak również nie kierowała do odbiorców informacji o zmianie numerów rachunków bankowych.
W przypadku otrzymania podobnej korespondencji prosimy o zwrócenie bacznej uwagi na oznaczenie podmiotu kierującego informację i dane zamieszczone w piśmie oraz porównanie ich z informacjami zawartymi w fakturze i wcześniejszą korespondencją dotyczącą dostaw energii elektrycznej. W przypadku stwierdzenia, iż korespondencja kierowana jest przez podmiot inny niż Państwa dostawca, prosimy o kontakt z najbliższym komisariatem policji oraz ze Spółką, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
– informuje spółka PGE S.A.