Decyzją rady miejskiej podczas poniedziałkowej sesji (29 czerwca) burmistrz Sylwester Sokolnicki otrzymał absolutorium. Wykonanie budżetu na 2014 rok zostało zatwierdzone.
W miniony poniedziałek (29 czerwca) w ratuszu miejskim w Serocku odbyła się sesja Rady Miasta i Gminy. Podczas posiedzenia radni podjęli uchwałę dotyczącą rozpatrzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2014 rok. W tym punkcie głos zabrał najpierw burmistrz Sylwester Sokolnicki.
Podczas swojego wystąpienia burmistrz przedstawił zgromadzonym w sali gościom szereg inwestycji wykonanych w ciągu roku. Znalazły się pośród nich takie projekty jak budowa kanalizacji na terenie gminy, przebudowa wodociągów, rewitalizacja miejskiej plaży, budowa parkingu w Zegrzu, remonty dróg, utworzenie Izby Pamięci i Tradycji Rybackich czy przeniesienie miejskiej biblioteki do nowego budynku. Sylwester Sokolnicki zwrócił także uwagę na lokalną komunikację, z której korzysta coraz więcej mieszkańców. Na koniec podziękował także wszystkim samorządowcom za wsparcie oraz pomoc.
Budżet zatwierdzony
Po odczytaniu pozytywnych opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej, Komisji Rewizyjnej oraz wszystkich komisji miejskiej rady zatwierdzono sprawozdanie finansowe wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy. Ostatnim punktem sesji było podjęcie uchwały w sprawie udzielenia burmistrzowi Sylwestrowi Sokolnickiemu absolutorium. Wszyscy radni obecni na sali głosowali za udzieleniem absolutorium. Po gratulacjach oraz podziękowaniach zakończono posiedzenie.