Bank Pekao, ING Bank Śląski, mBank, Nest Bank, PKO Bank Polski i Inteligo to banki, które zaplanowały na ten weekend prace serwisowe. Klienci powyższych banków w tym czasie mogą mieć problemy z dostępem do części usług.
Poniżej podajemy listę banków, które zaplanowały na ten weekend prace serwisowe:
- Bank Pekao
Klienci muszą liczyć się z utrudnieniami w korzystaniu z niektórych usług w trakcie najbliższego weekendu. Przedstawiciele banku poinformowali o przerwie technicznej, która rozpocznie się w sobotę (24 września) o godz. 6.00 i potrwa do godz. 20.00. W tym czasie klienci mogą mieć problemy z dostępem do składania dyspozycji i zleceń w serwisie Pekao24Makler, aplikacji Pekao24Makler i PeoPay oraz na platformie eTrader Pekao. Dodatkowo w niedzielę (25 września) w godz. 0.30 – 4.30 klienci nie będą mieli możliwości zlecenia przelewu natychmiastowego Express Elixir oraz przelewu na telefon Blik w aplikacji PeoPay.
- ING Bank Śląski
Bank zaplanował przerwę techniczną w dostępie do takich usług jak przelew natychmiastowy Express Elixir oraz przelew na numer telefonu Blik. Przerwa jest związana z pracami po stronie dostawcy. Klienci mogą się jej spodziewać w niedzielę (25 września) w godz. 0.30 – 4.30.
- mBank
W przypadku tego banku przerwa techniczna będzie mieć miejsce w niedzielną noc (25 września). Poniżej znajduje się dokładna rozpiska godzinowa poszczególnych prac:
– 1.30 – początek przerwy uniemożliwiającej składanie wniosków,
– 2.00 – początek przerwy w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej oraz transakcji kartowych (również dotyczących wypłat z bankomatów),
– 7.30 – przywrócenie płatności kartą stacjonarnie i dokonywania wypłat z bankomatów,
– 10.00 – przywrócenie dokonywania płatności kartą w internecie oraz zalogowania się na konto w systemach transakcyjnych,
– 10.15 – od tej godziny można składać ponownie wnioski w mBanku.
- Nest Bank
Utrudnienia w dostępie do usług tego banku mogą pojawić się w sobotę (24 września) w godz. 0.30 – 10.00. W trakcie przerwy technicznej bankowość internetowa będzie funkcjonować w trybie przyjmowania zleceń i nie będzie możliwe skorzystanie z Blika i Visa Mobile, zapłacenie w sklepie internetowym przy korzystaniu z linka do płatności, potwierdzenie płatności za zakupy kartą w internecie przy użyciu bankowości elektronicznej, zlecenie ani otrzymanie przelewu natychmiastowego, doładowanie telefonu, zmiana limitów płatności w bankowości elektronicznej, używanie saszetek (zasilenie, zmiana kwoty, usunięcie saszetki) czy zarządzanie celami oszczędnościowymi, otwarcie nowego konta czy złożenie wniosku.
- PKO Bank Polski i Inteligo
W niedzielę (25 września) w godz. od 0.00 do 5.00 klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo nie będą mogli zarządzać kartami płatniczymi w serwisie Inteligo, iPKO oraz aplikacji IKO, korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego Inteligo, iPKO i iPKO biznes, iPKO biznes Integra, aplikacji mobilnej IKO i iPKO biznes mobile, używać funkcji otwartej bankowości oraz korzystać z płatności w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z Inteligo” i „Płacę z iPKO”.