Kryształ PR-u dla Legionowa. Urząd Miasta wyróżniony

IMG_3920

Ratusz Miejski w Legionowie (fot. I. Wymazał)

Urząd Miasta Legionowo został wyróżniony w konkursie na „Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych”. To już trzecia edycja konkursu KRYSZTAŁY PR-u, w którym nagradzane były najciekawsze i najefektywniejsze akcje promocyjne prowadzone przez Jednostki Samorządu Terytorialnego oraz organy Administracji Państwowej.

Gminy walczyły o Grand Prix w sześciu kategoriach: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza promocja projektów unijnych, najlepsza kreatywna kampania promocyjna, najlepsza gazeta miejska/biuletyn i najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.

Facebook pod lupą

Każdy samorząd mógł zgłosić projekt w jednej z kategorii. UM Legionowo zyskał wyróżnienie na podstawie projektu w zakresie promocji wizerunku oraz stron prowadzonych w mediach społecznościowych. Oceniane były postępy samorządu w ciągu ostatnich 2 lat kalendarzowych i działania mające na celu zaangażowanie fanów. Pod uwagę brano sposób promocji wydarzeń specjalnych i używane przez urzędników narzędzia. Jury brało pod uwagę liczbę aktywnych fanów (liczbę osób „które o tym mówią” oraz liczbę osób „które były tutaj”) czyli efekty pracy urzędników i aktywność mieszkańców.

Najlepsze filmy i biuletyny

Grand Prix w kategorii „Najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych” otrzymał Urząd Miejski w Gdańsku, najlepszy film promocyjny wg jury przygotowało Ministerstwo Obrony Narodowej, projekty unijne najlepiej zaprezentowało Starostwo Powiatowe w Pszczynie i Urząd Miejski w Będzinie. Nagrodzono najlepszą kampanię promocyjną Starostwa Powiatowego w Gnieźnie i Urzędu Miasta Rybnika oraz kampanię promocyjno-informacyjną spółki samorządowej Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie. Najlepszą gazetę miejską/biuletyn wydaje Urząd Miasta Częstochowy i Urząd Miasta Biała Podlaska.

Wśród docenionych znalazł się Urząd Miasta w Legionowie, którego działania na portalach społecznościowych zasłużyły według jury na wyróżnienie spośród innych samorządów.