Legionowscy urzędnicy pracują nad aplikacją na telefony mieszkańców, za pomocą której będą oni mieli lepszą komunikację z ratuszem. Proszą ich zarazem o wskazówki, jakie elementy i funkcjonalności mogłyby się w niej znaleźć.
Aplikacja ma zapewnić lepszą komunikację mieszkańców z urzędem
Poszukujemy nowych rozwiązań, aby w Legionowie żyło się jeszcze lepiej. Chcielibyśmy stworzyć narzędzie do komunikacji z urzędem – taka informacja pojawiła się w zeszłym tygodniu na oficjalnej stronie miasta Legionowa na Facebooku. Urzędnicy zasygnalizowali pewne funkcjonalności tej nowej, projektowanej jeszcze aplikacji. Wśród nich znalazły się m. in. informowanie legionowian o nadchodzących wydarzeniach, ważnych sprawach, o prowadzonych przez miasto kampaniach i akcjach informacyjnych.
Oprócz tego, aplikacja miałaby służyć zgłaszaniu różnych problemów i usterek w miejskiej infrastrukturze oraz informowaniu mieszkańców z zabudowy jednorodzinnej o terminach odbioru śmieci. Co do pozostałych zawartych w niej rozwiązań, zwrócono się do legionowian z prośbą o wskazówki. – Jeżeli macie pomysł co do funkcjonalności, bądź ciekawych rozwiązań w aplikacji, dajcie nam koniecznie znać w komentarzu – zachęcają mieszkańców urzędnicy.