Wczoraj (28 września) GDDKiA wydała komunikat, że do 13 firm, które zgłosiły się w pierwszym etapie przetargu, rozesłano zaproszenia do składania ofert na zaprojektowanie i wybudowanie drogi.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) przeszła do kolejnego etapu postępowania przetargowego, które ma wyłonić projektanta i budowniczego kolejnego odcina przebudowy Warszawskiej – od wiaduktu do skrzyżowania z ul. Wolską.
Jak informuje zamawiający – Na długości ok. 1,8 km powstaną dwie jezdnie po dwa pasy ruchu, ciąg pieszo-rowerowy, urządzenia ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu drogowego. Przewidywane lata realizacji to 2017-2020. – podała w komunikacie GDDKiA.
13 firm
Remontem DK 61 zainteresowanych jest 13 firm. Są to:
konsorcjum firm, którego liderem jest TRAKCJA PRKiI Spółka Akcyjna zaś partnerami są Comsa SA z Hiszpanii, AKCINĖ BENDROVĖ „KAUNO TILTAI”z Litwy oraz Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o. o. z Białegostoku;
Mota –Engil Central Europe S.A. z Krakowa;
Energopol –Szczecin Spółka Akcyjna ze Szczecina;
Warbud S.A. z Warszawy;
POLAQUA Sp. z.o.o. z Piaseczna;
Mostostal Warszaw S. A. z Warszawy;
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z.o.o. z Zawiercia;
Budimex S.A. z Warszawy;
Skanska S.A. z Warszawy;
konsorcjum firm, której liderem jest STRABAG Sp. z o. o. z Pruszkowa a partnerem STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o. o. z Wrocławia;
konsorcjum firm z liderem Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o. z Mińska Mazowieckiego i partnerem Planeta Sp. z o. o. z Warszawy;
IDS – BUD S.A. z Warszawy;
konsorcjum firm z liderem Porr Polska Infrastructure S.A. z Warszawy i partnerem Porr Bau GmbH z Austrii.