Siedziba legionowskiego ratusza ma przejść remont dachu, a następnie ma na nim zostać zamontowana instalacja fotowoltaiczna. Dodatkowo planowana jest modernizacja oświetlenia na zewnątrz i wewnątrz siedziby Urzędu Miasta. Prowadzony jest obecnie przetarg, który ma wyłonić wykonawcę powyższych zadań. Legionowscy urzędnicy planują, że w przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia prowadzonego obecnie przetargu w powyższej sprawie prace remontowo-budowlane uda się zrealizować w ciągu trzech miesięcy.
Wszystkie firmy, które były zainteresowane remontem dachu legionowskiego ratusza połączonym z montażem dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp i modernizacją oświetlenia obiektu mogły składać swoje oferty do 7 lipca br.
Pierwszy przetarg unieważniono
W poprzednim przetargu, który był prowadzony w tej sprawie w maju legionowski ratusz zamierzał przeznaczyć maksymalnie kwotę 2,9 mln zł brutto na realizację powyższego zadania. Jedyna nadesłana oferta przekraczała o blisko 1,2 mln zł maksymalną kwotę jaką legionowski ratusz miał zamiar przeznaczyć na realizację tego zadania. Ostatecznie legionowscy urzędnicy nie zdecydowali się dołożyć brakujących pieniędzy i unieważnili przetarg (więcej pisaliśmy TUTAJ).
W drugim przetargu ratusz dołożył pieniędzy
W przetargu, który jest obecnie prowadzony legionowski ratusz zdecydował się zwiększyć kwotę zarezerwowaną na realizację remontu dachu połączonego z montażem dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp (część 1) i modernizacją oświetlenia (część 2). Na pierwsze zadanie zarezerwowano kwotę 1,5 mln zł, natomiast na drugie zadanie zarezerwowano maksymalnie 2,4 mln zł. Oznacza to, że łącznie legionowski urząd planuje przeznaczyć na tą inwestycję maksymalnie 3,9 mln zł.
W wyznaczonym terminie swoje oferty przesłały trzy firmy:
Na realizację części 1:
- IntegracjaB2B Sp z o.o., ul. Świętokrzyska 14 lok. 144, 00-050 Warszawa – 1 342 467,51 zł brutto
Na realizację części 2:
- BIOŚ Sp z o.o., ul. Lokalna 31, 09-410 Płock – 1 484 429,19 zł brutto
- Sunway Sp. z o.o., ul. Gwiezdna 8/222, 59-220 Legnica – 767 626,12 zł brutto
Wszystkie nadesłane do legionowskiego ratusza oferty spełniają wymagania finansowe na realizację inwestycji. O tym, czy i które oferty zostaną wybrane dowiemy się prawdopodobnie w ciągu paru najbliższych tygodni.
Zakres inwestycji
Jak dowiadujemy się z udostępnionej dokumentacji przetargowej przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest remont dachu Urzędu Miasta w Legionowie. Na tak przygotowanym dachu ratusza mają być następnie ułożone 2 instalacje fotowoltaiczne o mocy do 50 kWp.
W części drugiej planowana jest modernizacja oświetlenia na zewnątrz i wewnątrz ratusza. Chodzi tu zarówno o jego oświetlenie podstawowe, jak i te awaryjne. Głównym celem przedsięwzięcia ma być optymalizacja zużycia prądu i ciepłej wody użytkowej w urzędzie poprzez m. in. montaż oświetlenia ledowego i wymianę baterii umywalkowych na bezdotykowe.
Legionowscy urzędnicy zakładają, że zaplanowane prace remontowo-budowlane uda się zrealizować w ciągu trzech miesięcy od podpisania umowy z wyłonionym w przetargu wykonawcą.