Elżbieta Kiełbasińska Naczelnik Wydziału Edukacji legionowskiego urzędu przechodzi na emeryturę. Ratusz ogłosił konkurs na objęcie tego stanowiska.
Elżbieta Kiełbasińska na stanowisku Naczelnika Wydziału Edukacji w legionowskim urzędzie pracowała od 2007 roku. Teraz postanowiła przejść na emeryturę i od października br. na tym stanowisku zastąpi ją ktoś inny. – Pani Elżbieta Kiełbasińska przechodzi na emeryturę 1 października. Do tego momentu będzie dalej pełniła funkcję Naczelnika Wydziału Edukacji, choć we wrześniu wybiera się na urlop. – potwierdza Kamil Stępkowski z Referatu Komunikacji Społecznego legionowskiego urzędu.
Ratusz szuka nowego naczelnika
Urząd Miasta w Legionowie ogłosił już konkurs na wolne kierownicze stanowisko w ratuszu. Wymagania, jakie musi spełniać przyszły Naczelnik Wydziału Edukacji, to m.in. co najmniej 10 lat stażu pracy w tym co najmniej 3-letni staż w administracji publicznej oraz 3-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem. Poza tym kandydat musi być niekaralny i posiadać nieposzlakowaną opinię.
Zadania Naczelnika Wydziału Edukacji
Do zadań wykonywanych na tym stanowisku należy zarządzanie realizacją regulaminowych zadań Wydziału Edukacji, które wynikają z ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela oraz innych przepisów. Naczelnik będzie odpowiedzialny za tworzenie i rozwiązywanie zespołów szkół, wydawanie zezwoleń na zakładanie szkół publicznych, ustalanie zasad wynagradzania i wyróżniania nauczycieli i pracowników administracyjnych i obsługi czy wspomaganie doskonalenia zawodowego nauczycieli.
Dokumenty do końca czerwca
Wszystkie osoby zainteresowane pracą na stanowisku Naczelnika Wydziału Edukacji swoje dokumenty powinny złożyć do 30 czerwca br. do godziny 16.00 w siedzibie legionowskiego ratusza. Nowy Naczelnik pracę w ratuszu rozpocznie 1 października br.