Od lipca 2023 roku na terenie Urzędu Miasta Legionowo funkcjonuje punkt informacyjno-kontaktowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG). Punkt cieszy się na tyle dużym zainteresowaniem ze strony klientów PGNiG oraz mieszkańców miasta, że zapadła kolejna decyzja o wydłużeniu jego funkcjonowania.
Uruchomiony 6 lipca 2023 roku Punkt Informacyjno-Kontaktowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG) był z początkiem swojego funkcjonowania czynny raz w tygodniu (w czwartki w godzinach od 8:00 do 16:00). Okazało się jednak, że cieszył się on na tyle dużym zainteresowaniem, że w październiku ubiegłego roku podjęto decyzję, że będzie on czynny trzy dni w tygodniu.
– Od poniedziałku (9.10.2023) w legionowskim ratuszu Punkt Informacyjno-Kontaktowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG) będzie funkcjonować 3 dni w tygodniu, a nie jak dotychczas tylko w jeden dzień. Punkt znajduje się w kancelarii urzędu (stanowisko nr 8) i czynny będzie w poniedziałki, środy i piątki w godzinach pracy ratusza. Włączony jest on do systemu kolejkowego, zatem osoby chcące skorzystać z usług punktu, powinny pobierać numerki w kolejkomacie. – informowali w październiku 2023 roku pracownicy legionowskiego ratusza.
Z początkiem 2024 roku obsługi klienta PGNiG w Urzędzie Miasta wydłużył swoje działanie
Jak ustaliła Gazeta Powiatowa z początkiem 2024 roku zostały wydłużone godziny funkcjonowania Punktu Informacyjno-Kontaktowego Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG) w legionowskim ratuszu.
Zwróciliśmy się w tej sprawie z pytaniami do Urzędu Miasta. Jak poinformowała naszą redakcję Anna Szwarczewska, kierownik Referatu Kultury i Współpracy legionowskiego ratusza z powodu dużego zainteresowania mieszkańców powyższy punkt od początku 2024 roku jest czynny codziennie w godzinach pracy legionowskiego magistratu.
Co można załatwić w punkcie informacyjno-kontaktowym PGNiG w legionowskim ratuszu?
– Dzięki współpracy jaką podjęto z PGNiG, klienci spółki będą mogli w ratuszu uzyskać pełną informację dotyczącą możliwości i korzyści wynikających z przyłączenia do sieci gazowej i korzystania z ekologicznego paliwa gazowego. Dodatkowo pracownik będzie mógł udzielić informacji dotyczących faktur, płatności oraz konta klienta (np. wydruk dokumentów, prognoz, itp.). Nie będzie jednak możliwości dokonywania opłat. – informował w 2023 roku Urząd Miasta.