Siedziba legionowskiego ratusza przejdzie remont dachu, a następnie zostanie na nim zamontowana instalacja fotowoltaiczna. Dodatkowo przeprowadzona zostanie modernizacja oświetlenia na zewnątrz i wewnątrz siedziby Urzędu Miasta. Legionowski magistrat w przetargu wybrał dwie firmy, które podejmą się powyższych zadań. Koszt tej inwestycji wyniesie ponad 2 mln zł.
Wszystkie firmy, które były zainteresowane remontem dachu legionowskiego ratusza połączonym z montażem dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp i modernizacją oświetlenia obiektu mogły składać swoje oferty do 7 lipca br.
W poprzednim przetargu, który był prowadzony w tej sprawie w maju ratusz zamierzał przeznaczyć maksymalnie kwotę 2,9 mln zł brutto na realizację powyższego zadania. Jedyna nadesłana oferta przekraczała o blisko 1,2 mln zł maksymalną kwotę jaką legionowski magistrat miał zamiar przeznaczyć na realizację tego zadania. Ostatecznie legionowscy urzędnicy nie zdecydowali się dołożyć brakujących pieniędzy i unieważnili przetarg (więcej pisaliśmy TUTAJ).
W drugim przetargu wyłoniono wykonawców prac modernizacyjnych ratusza
W przetargu, który był prowadzony w czerwcu i lipcu br. legionowski ratusz zdecydował się zwiększyć kwotę zarezerwowaną na realizację remontu dachu połączonego z montażem dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp (część 1) i modernizacją oświetlenia (część 2). Na pierwsze zadanie zarezerwowano kwotę 1,5 mln zł, natomiast na drugie zadanie zarezerwowano maksymalnie 2,4 mln zł. Łącznie legionowski urząd planował przeznaczyć na tą inwestycję maksymalnie 3,9 mln zł.
W wyznaczonym terminie swoje oferty przesłały trzy firmy:
Na realizację części 1:
- IntegracjaB2B Sp z o.o., ul. Świętokrzyska 14 lok. 144, 00-050 Warszawa – 1 342 467,51 zł brutto
Na realizację części 2:
- BIOŚ Sp z o.o., ul. Lokalna 31, 09-410 Płock – 1 484 429,19 zł brutto
- Sunway Sp. z o.o., ul. Gwiezdna 8/222, 59-220 Legnica – 767 626,12 zł brutto
Ostatecznie legionowscy urzędnicy na realizację części pierwszej zdecydowali się wybrać ofertę firmy IntegracjaB2B Sp z o.o. za ponad 1,3 mln zł brutto. W przypadku realizacji części drugiej zdecydowano się wybrać ofertę firmy Sunway Sp. z o.o. na kwotę blisko 770 tys. zł brutto.
Zakres inwestycji
Jak dowiadujemy się z udostępnionej dokumentacji przetargowej przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest remont dachu Urzędu Miasta w Legionowie. Na tak przygotowanym dachu ratusza mają być następnie ułożone 2 instalacje fotowoltaiczne o mocy do 50 kWp.
W części drugiej planowana jest modernizacja oświetlenia na zewnątrz i wewnątrz ratusza. Chodzi tu zarówno o jego oświetlenie podstawowe, jak i te awaryjne. Głównym celem przedsięwzięcia ma być optymalizacja zużycia prądu i ciepłej wody użytkowej w urzędzie poprzez m. in. montaż oświetlenia ledowego i wymianę baterii umywalkowych na bezdotykowe.
Legionowscy urzędnicy zakładają, że zaplanowane prace remontowo-budowlane uda się zrealizować w ciągu trzech miesięcy od podpisania umowy z wyłonionymi w przetargu wykonawcami.