Realizacja planów legionowskich urzędników dotyczących remontu dachu ratusza i montażu na nim paneli fotowoltaicznych będą musiały poczekać. Urząd Miasta unieważnił przetarg na realizację powyższej inwestycji. Jedyna nadesłana oferta okazała się zbyt wysoka.
25 kwietnia br. urzędnicy ogłosili przetarg na remont dachu legionowskiego ratusza połączony z montażem 2 instalacji fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp i modernizacją oświetlenia istniejącego na zewnątrz i wewnątrz tego obiektu. Wszystkie firmy, które były zainteresowane realizacją powyższego zadania mogły składać swoje oferty do 12 maja br.
Jedna oferta
Urząd Miasta Legionowo planował przeznaczyć na realizacje powyższego zadania kwotę 2,9 mln zł. W wyznaczonym terminie wpłynęła tylko jedna oferta:
- Konsorcjum: TMB Maat Sp.z o.o. Sp.k. z Warszawy; TMB Maat Sp.z o.o. z Warszawy – 4 080 053,69 zł brutto.
Nadesłana oferta o blisko 1,2 mln zł przekraczała maksymalną kwotę jaką legionowski ratusz miał zamiar przeznaczyć na realizację tego zadania. Ostatecznie legionowscy urzędnicy nie zdecydowali się dołożyć brakujących pieniędzy i wybrać nadesłaną ofertę. 23 maja ratusz poinformował o unieważnieniu przetargu. Prawdopodobnie w najbliższym czasie legionowski ratusz ogłosi kolejny przetarg w tej sprawie.
Zakres inwestycji
Jak mogliśmy dowiedzieć się z udostępnionej dokumentacji unieważnionego już przetargu przedmiotem zamówienia był po pierwsze remont dachu Urzędu Miasta w Legionowie. Na tak przygotowanym dachu ratusza mają być następnie ułożone 2 instalacje fotowoltaiczne o mocy do 50 kWp. Równocześnie planowana jest modernizacja oświetlenia na zewnątrz i wewnątrz tego obiektu. Chodzi tu zarówno o jego oświetlenie podstawowe, jak i te awaryjne. Głównym celem przedsięwzięcia ma być optymalizacja zużycia prądu i ciepłej wody użytkowej w urzędzie poprzez m. in. montaż oświetlenia ledowego i wymianę 17 baterii umywalkowych na bezdotykowe i z funkcją perlatora.