Od dzisiaj (22.07) mieszkańcy i przedsiębiorcy, którzy chcą dowiedzieć się, jak załatwić urzędową sprawę, nie muszą w tym celu specjalnie udawać się bądź dzwonić do Urzędu Miasta Legionowo.
Wystarczy poprzez stronę www.legionowo.pl zwrócić się z pytaniem do wirtualnej urzędniczki Ewy, która pracuje 24 godziny na dobę, także w dni wolne od pracy.
Kim jest Ewa?
Ewa jest sympatyczną, wirtualną urzędniczką, która wytłumaczy nie tylko zawiłe procedury, ale ciekawie i z humorem odpowie na inne, nawet te mniej „urzędowe” pytania.
Jak działa wirtualna urzędniczka?
Wirtualna Urzędniczka to inteligentne oprogramowanie, które działa w oparciu o mechanizmy sztucznej inteligencji. Aplikacja odczytuje pytanie i natychmiast znajduje odpowiedź bądź kieruje w miejsce, w którym dana informacja się znajduje.
– Mamy nadzieję, że realizacja tego projektu ułatwi komunikację pomiędzy mieszkańcami a urzędem – mówi prezydent Roman Smogorzewski. – Wdrożenie wirtualnej urzędniczki to kontynuacja konsekwentnych starań poprawiających dostępność Urzędu Miasta Legionowo, takich jak wprowadzenie komunikatora GG, bezpłatnego systemu SMS, obecność miasta w mediach społecznościowych, a także opracowywana właśnie aplikacja mobilna.
System przygotowała firma InteliWISE S.A. z Gdyni. Lista zagadnień będzie na bieżąco aktualizowana na podstawie raportów z najczęściej zadawanymi pytaniami.
Aplikacja pozostaje w fazie testów. Uwagi na temat działania „Wirtualnego Urzędnika” można przesyłać na adres kancelaria@um.legionowo.pl Wszystkie listy zostaną przekazane firmie zajmującej się dopasowaniem programu do potrzeb mieszkańców Legionowa.