Wypowiedz się na temat urzędników

52045b43e66ef.jpg

Jeszcze sprawniejsza obsługa, lepiej oznakowany Urząd, bardziej empatyczni urzędnicy – takie mogą być efekty rozpoczętego właśnie projektu badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Legionowo. Badania odbywać się będą systematyczne, a ich wyniki umożliwią ocenę Urzędu i jego pracowników oraz wzrost satysfakcji naszych mieszkańców. – informuje UM Legionowo.

Anonimowe ankiety są już dostępne we wszystkich pokojach, w punkcie obsługi klienta, w informacji oraz na stronie www.legionowo.pl w specjalnej zakładce „oceń naszą pracę. Granatowe urny na ankiety znajdują się w kilku miejscach na terenie ratusza – w punkcie informacji, oraz na korytarzach na każdym piętrze, a także na stoliku przy portierni. – Zarówno w biznesie, jak i urzędzie znajomość potrzeb klienta jest kluczowym elementem sukcesu. Poznanie jego opinii pozwala dostosować obsługę tak, aby w jak najwyższym stopniu odpowiadała na potrzeby naszych mieszkańców – mówi Anna Szczepłek, Koordynator ds. badania potrzeb i satysfakcji Klientów w UM Legionowo.

Badanie satysfakcji klienta to jedno z podstawowych badań konsumenckich. Po każdym spotkaniu z klientem, urzędnik poprosi o wypełnienie krótkiej ankiety, w której ocenić będzie można (w skali 1 do 5) zarówno rzetelność i fachowość obsługi, empatię urzędnika, jak i wizerunek urzędu i sposób jego oznakowania.
Badanie w legionowskim magistracie odbywać się będzie raz na 3 miesiące. W tym roku w terminach 13 sierpnia -13 września oraz 15 listopada – 15 grudnia.

/inf. UM Legionowo/