Gminę Serock będzie czyścić specjalistyczna spalinowa zamiatarka drogowa z funkcją mycia na mokro? Trwa przetarg

Zamiatarka drogowa zdjęcie poglądowe - fot. www.hako.pl

Zamiatarka drogowa (zdjęcie poglądowe - fot.: https://www.hako.pl)

Serocki ratusz planuje zakupić spalinową zamiatarkę drogową z funkcją mycia na mokro na potrzeby sprzątania terenów publicznych zlokalizowanych na terenie gminy. Prowadzony jest obecnie przetarg, który ma wyłonić dostawcę specjalistycznego pojazdu. Jeżeli uda się pozytywnie rozstrzygnąć przetarg to nowy sprzęt wyjedzie na ulice gminy Serock za około 3 miesiące.

 

 

Zakres inwestycji

Jak czytamy w udostępnionej dokumentacji przetargowej przedmiotem zamówienia jest zakup zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro z dodatkowym osprzętem na potrzeby sprzątania terenów publicznych zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Serock.

 

 

Pojazd, który ma być pozyskany na potrzeby Miasta i Gminy Serock powinien spełniać m.in. poniższe parametry:

  • Samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2024)
  • Silnik wysokoprężny o mocy minimum 50 kW
  • Norma emisja spalin – Stage V
  • Prędkość jazdy min. 40km/h
  • Niezależne zawieszenie każdego z kół
  • Przegubowy układ skrętny
  • Dopuszczalna masa całkowita – nie większa niż 3500 kg
  • Średnica zawracania od krawężnika do krawężnika max. 6200 mm
  • Długość ze szczotkami nie większa niż 4600 mm
  • Szerokość ze szczotkami nie większa niż 1300 mm
  • Ogrzewanie, klimatyzacja
  • Zbiornik paliwa min. 50 l
  • Myjka ciśnieniowa min. 120 bar
  • Wydajność turbiny min. 6000 m3/h
  • Pojemność całkowita wody – min. 400l (czystej/recyrkulacyjnej)
  • Dodatkowy osprzęt: pług odśnieżny dwulemieszowy „V”, posypywarka z podajnikiem ślimakowym, kosiarka do trawy

Wszystkie firmy zainteresowane dostarczeniem zamiatarki drogowej na potrzeby Miasta i Gminy Serock mogą składać swoje oferty do 18 lipca br. do godz. 11:30.

Jeżeli serockim urzędnikom uda się rozstrzygnąć powyższy przetarg w zaplanowanym terminie to specjalistyczny pojazd powinien zostać dostarczony w ciągu najpóźniej 65 dni od podpisania stosownej umowy z wybraną firmą.

Dodatkowo firma, której oferta zostanie wybrana w przetargu będzie musiała zapewnić dwudniowe bezpłatne szkolenia wyznaczonych przez serocki magistrat pracowników z obsługi pojazdu, które potwierdzone zostaną stosownym zaświadczeniem lub certyfikatem.

Powyższe zadanie na potrzeby gminy Serock będzie współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.