Serock. Mobliny urzędnik dojedzie do domów niepełnosprawnych, chorych i seniorów

bank_urzad_dokumenty_prawnik

Gmina Serock uruchomiła usługę mobilnego urzędnika. Pracownik urzędu dojedzie do osób, które nie mogą wyjść z domu. Usługa kierowana jest do niepełnosprawnych, chorych i seniorów.

 

 

Pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Serocku dojedzie do tych osób, które nie mają możliwości załatwienia pilnej sprawy urzędowej, ze względu na poważną chorobę, niepełnosprawność czy sprawowanie opieki nad osobą niepełnosprawną. Rozwiązanie dedykowane jest także dla mieszkańców gminy Serock w wieku 75+. Urzędnik dostarczy potrzebne druki, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie je, a następnie zarejestruje w urzędzie. Urząd zaznacza jednak, żeby z takiej możliwości korzystały osoby naprawdę potrzebujące i w pilnych sprawach, ponieważ w czasie pandemii ratusz pracuje w ograniczonym składzie.

W jakich sprawach pomoże Mobilny Urzędnik?

Usługa realizowana może być wyłącznie w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Serock. Mobilny Urzędnik pomoże szczególnie w sprawach związanych z wyrobieniem dowodu osobistego, zameldowania i wymeldowania z pobytu stałego/czasowego, zgłoszeniem zgonu. Osoby, które potrzebują załatwić sprawę w innym zakresie, proszone są o kontakt pod numerem telefonu: 22 782 88 05 w godzinach pracy urzędu.

 

 

 

Poinformuj potrzebujących

Wierzmy, że obopólne zrozumienie w tej kwestii pomoże osobom potrzebującym. Prosimy więc – jeśli macie Państwo wiedzę o osobie, która takiej pomocy potrzebuje, pomóżcie jej zgłosić się do nas. Zdajemy sobie sprawę, że ta informacja może nie trafić do osób, którym chcemy pomóc, dlatego liczymy na Państwa wsparcie w dotarciu do nich – apelują urzędnicy z Serocka.

Telefon po pomoc z OPS

 

Przypominamy także, że poprzez ogólnopolską infolinię 22 505 11 11 możecie Państwo zgłosić potrzebę skorzystania z pomocy pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej, którzy ustalą, kto i w jakiej formie będzie mógł Państwa – lub Waszych bliskich – wesprzeć.