Serock. Ratusz unieważnił przetarg na projekt przebudowy ulicy Dzikiej Róży w Borowej Górze. Przesłane oferty były za wysokie

ul. Dzikiej Róży w Borowej Górze (fot. Google Maps)

ul. Dzikiej Róży w Borowej Górze (fot. Google Maps)

Urząd Miasta i Gminy Serock planuje zmodernizować i przebudować ulicę Dzikiej Róży w Borowej Górze. Droga zyska m.in. nawierzchnię bitumiczną i odwodnienie. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy powyższe zadanie może zostać zrealizowane, ponieważ serocki ratusz unieważnił przetarg na wykonawcę dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla tej inwestycji.

 

 

2 oferty

Serocki magistrat planował przeznaczyć na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy ulicy Dzikiej Róży w Borowej Górze maksymalnie 20 tys. zł brutto. W wyznaczonym terminie swoje oferty przesłały dwie firmy:

– MATPROJEKT – 109 470,00 zł brutto,
– Kappa Concept – 78 720,00 zł brutto.

Ostatecznie Urząd Miasta i Gminy Serock uznał, że obydwie przesłane oferty znacznie przekraczają zaplanowany budżet dla tego zadania i z tego powodu przetarg został unieważniony. Jak na razie nie wiadomo, kiedy urzędnicy ogłoszą go ponownie.

 

 

Zakres planowanej inwestycji

Z dokumentacji przetargowej unieważnionego postępowania dowiadujemy się, że poszukiwany był wykonawca dokumentacji projektowo- kosztorysowej oraz materiałów do wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) polegającej na budowie drogi gminnej ul. Dzikiej Róży w Borowej Górze.

Ulica Dzikiej Róży posiada obecnie nawierzchnię gruntową ulepszoną. Szerokość pasa drogowego wynosi ok. 7 m, natomiast długość odcinka, który ma zostać zmodernizowany to ok. 380 m.

Seroccy urzędnicy przewidują, że w ramach powyższych prac modernizacyjnych mają zostać wykonane m.in:

– budowa dwukierunkowej jedni o nawierzchni bitumicznej,
– budowa połączenia z drogą gminną nr 180420W ul. Długą oraz drogą powiatową nr 1804W ul. Nasielską,
– odwodnienie pasa drogowego,
– budowa zjazdów indywidualnych z kostki brukowej,
– budowa poboczy z kruszywa łamanego,
– budowa kanału technologicznego,
– regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury zlokalizowanych w obszarze budowy, ewentualna ich przebudowa w przypadku kolizji.
– stała organizacja ruchu uwzględniająca urządzenia spowalniające ruch drogowy.