Urząd Miasta i Gminy w Serocku przywraca od poniedziałku obsługę bezpośrednią interesantów

ratusz-serock1

Ratusz w Serocku (fot. arch. GP)

Urząd Miasta i Gminy w Serocku poinformował, że od poniedziałku (26 kwietnia) przywrócona zostanie obsługa bezpośrednia interesantów w Ratuszu. Budynek urzędu pozostawał zamknięty dla interesantów w obsłudze bezpośredniej z powodu epidemii koronawirusa od 18 marca.

 

 

Przypomnijmy, że z powodu panującej epidemii koronawirusa od 18 marca Urząd Miasta i Gminy w Serocku pozostawał zamknięty dla interesantów w obsłudze bezpośredniej. Mieszkańcy mogli zgłaszać swoje sprawy telefonicznie, pocztą elektroniczną lub przez ePUAP. Dodatkowo można było skorzystać ze specjalnej urny wystawionej w przedsionku Urzędu, gdzie można było składać dokumenty.

 

 

Przywrócenie obsługi interesantów

Urząd Miasta i Gminy w Serocku poinformował, że od poniedziałku (26 kwietnia) przywrócona zostanie obsługa bezpośrednia interesantów w Ratuszu. Obsługa odbywać się będzie na parterze urzędu, gdzie interesanci wpuszczani będą przez pracownika dyżurnego. Obowiązywać będzie nakaz noszenia maseczki ochronnej i dezynfekcja rąk.

Przyjęcia interesantów przez burmistrza i jego zastępcę odbywać się będą wg poniższego schematu:

Burmistrz Miasta i Gminy Serock, Artur Borkowski przyjmuje:

  • w godz. 12.00 – 14.00 – osobiście (co 15 minut) w sali nr 15 na parterze urzędu (przyjmowanie interesantów odbywa się zgodnie z wymogami sanitarnymi obowiązującymi z powodu epidemii Covid-19)
  • w godz. 14.00 – 15.00 – telefonicznie (22 782 88 05) lub za pomocą videokonferencji.

Zapytania i wnioski można również kierować na adres e-mail: umg@serock.pl

Zastępca burmistrza, Marek Bąbolski przyjmuje telefonicznie pod nr. 22 782 88 05 w godzinach 12.00 – 15.00.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Serocku Mariusz Rosiński będzie pełnił dyżur telefoniczny w godz. 18.30 – 20.30 pod nr. 798 894 440. Zapytania i wnioski można również kierować na adres e-mail: m.rosinski@serock.pl