Namiot reklamowy – wynająć czy zainwestować we własny?

20221026125018_download

Namioty reklamowe to narzędzie, które pozwala Ci wyróżnić się na wielu outdoorowych imprezach, nie koniecznie branżowych, ale także na różnych lokalnych festiwalach czy spotkaniach. Zakup takiego sprzętu może być drogi, dlatego pojawia się pytanie, czy warto inwestować we własny, czy lepiej wynająć?

 

Wynajem lub inwestowanie w namiot reklamowy ma swoje plusy i minusy

Jak widać, namioty reklamowe przydają się, gdy potrzebujesz dodatkowej przestrzeni na potrzeby biznesowe. Teraz pytanie brzmi: kupić lub wynająć. Jeśli nadal zastanawiasz się nad najlepszym rozwiązaniem, skorzystaj z poniższych informacji.

 

Zakup to nadal tańsza opcja, jeśli planujesz używać namiotu przez dłuższy czas, na przykład podczas wielu imprez, na których będziesz sponsorem lub na targach tematycznych, które odbywają się na zewnątrz. Wypożyczanie namiotów może być drogie, jeśli musisz z nich korzystać przez dłuższy czas. Możesz wydajniej zaoszczędzić pieniądze, korzystając z namiotu reklamowego, który już posiadasz. Jeśli kupujesz namiot, możesz go również dostosować do własnych upodobań. Możesz umieścić na nim swój projekt i logo firmy, a namioty reklamowe wykonywane przez firmę AdSystem mają łatwą możliwość zmiany tekstylnego poszycia, co umożliwia zakup jednego stelażu i wielu różnych ścianek.

 

Korzyści z używania własnego namiotu jest wiele. Możesz ustawić namiot na własną rękę, co oszczędza pieniądze i czas. Wiesz, że jest bezpieczny i niezawodny, ponieważ używałeś go wcześniej; jeśli wynajmujesz namiot, zawsze istnieje ryzyko, że coś pójdzie nie tak. A używając namiotu reklamowego, który już posiadasz, oszczędzasz pieniądze na kosztach wysyłki. Wiele firm korzysta z własnych namiotów, ponieważ są one trwałe i niezawodne. Jeśli szukasz sposobów na zaoszczędzenie pieniędzy, możesz rozważyć zakup namiotu reklamowego od AdSystems zamiast wynajmowania go. Nasze namioty są niedrogie i oferują świetną jakość, więc nie ma powodu, dla którego nie powinieneś zainwestować w swój własny.

 

Porównaj koszt wynajmu z inwestycją w namiot reklamowy

Najbardziej oczywistą korzyścią z wynajmu namiotu jest to, że jest on tańszy niż jego zakup. Jeśli planujesz z niego skorzystać raz, wynajem jest najlepszą opcją. Nie musisz też sam składać namiotów do wynajęcia, a także martwić się o ich przechowywanie. Dostawca lub producent namiotu zrobi to wszystko za Ciebie. Instalujesz go na kilka godzin przed wydarzeniem i od razu po nim odinstalowujesz.

Jako prosty przykład, jeśli zapłaciłeś 5000 zł za namiot 5m x 5m, natomiast czynsz dzienny wynajęcia takiego wynosi 300 zł, wtedy wystarczyłoby około 16 zamówień, aby pokryć początkowy koszt namiotu. Wszystko zatem zależy od tego, jak często będziesz z niego korzystać. Co więcej, własny namiot reklamowy pozwala umieścić na nim spersonalizowane treści, a firma AdSystem posiada w swojej ofercie możliwość rozstawiania i przechowywania namiotów swoich klientów.

 

A może kasetony?

Alternatywą dla namiotów reklamowych są kasetony reklamowe, które zdecydowanie lepiej sprawdzają się w budynkach oraz pod zadaszeniami. Dlatego też, jeśli wiesz, że Twoje stoisko będzie działało w takich warunkach, będzie to opcja dużo bardziej ekonomiczna. Kasetony reklamowe AdSystem posiadają również opcję podświetlenia LED, co dodatkowo zwiększa Twoją widoczność oraz ułatwia odczyt przekazu reklamowego. Ścianki tego typu łatwo odświeżyć poprzez zamówienie nowego poszycia, a także są mniejsze, lżejsze i łatwiejsze do rozłożenia niż klasyczny namiot reklamowy. Tego typu kasetony reklamowe to doskonałe rozwiązanie dla firm, które chcą zrobić dobre pierwsze wrażenie i przyciągnąć klientów swoim projektem reklamowym. Kasetony reklamowe AdSystem to idealne rozwiązanie dla każdego, kto szuka sposobu na promocję swojego biznesu. Są niezwykle łatwe w montażu i demontażu, co czyni je doskonałym wyborem dla każdego, kto potrzebuje tymczasowej struktury reklamowej, którą można łatwo transportować lub przechowywać.

 

Rozważ potrzeby swojej firmy przed podjęciem decyzji.

Podobnie jak wszystko inne, wiele zależy od Twojej sytuacji osobistej – rodzaju działalności, etapu, na którym znajduje się Twoja firma, Twojego budżetu, Twojej tolerancji na ryzyko, Twoich celów i innych czynników. Jeśli masz wątpliwości, która opcja jest bardziej opłacalna, umów się na rozmowę z doradcą AdSystem.