Legionowo. Od 9 października punkt obsługi klienta PGNiG w Urzędzie Miasta działa już trzy razy w tygodniu

Ciechanow, Poland - October 3, 2021: Emblem of PGNiG on customer

Od lipca br. na terenie Urzędu Miasta Legionowo funkcjonuje punkt informacyjno-kontaktowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG). Punkt cieszy się na tyle dużym zainteresowaniem ze strony klientów PGNiG oraz mieszkańców miasta, że zapadła decyzja o wydłużeniu jego funkcjonowania w kolejne dni tygodnia.

 

 

Uruchomiony 6 lipca br. Punkt Informacyjno-Kontaktowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG) był czynny dotychczas w czwartki w godzinach od 8:00 do 16:00. Okazuje się jednak, że cieszył się on na tyle dużym zainteresowaniem, że będzie on czynny trzy dni w tygodniu.

 

 

– Od poniedziałku (9.10.2023) w legionowskim ratuszu Punkt Informacyjno-Kontaktowy Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa (PGNiG) będzie funkcjonować 3 dni w tygodniu, a nie jak dotychczas tylko w jeden dzień. Punkt znajduje się w kancelarii urzędu (stanowisko nr 8) i czynny będzie w poniedziałki, środy i piątki w godzinach pracy ratusza. Włączony jest on do systemu kolejkowego, zatem osoby chcące skorzystać z usług punktu, powinny pobierać numerki w kolejkomacie. – poinformowali w komunikacie pracownicy legionowskiego ratusza.

Co można załatwić w punkcie informacyjno-kontaktowym PGNiG w legionowskim ratuszu?

– Dzięki współpracy jaką podjęto z PGNiG, klienci spółki będą mogli w ratuszu uzyskać pełną informację dotyczącą możliwości i korzyści wynikających z przyłączenia do sieci gazowej i korzystania z ekologicznego paliwa gazowego. Dodatkowo pracownik będzie mógł udzielić informacji dotyczących faktur, płatności oraz konta klienta (np. wydruk dokumentów, prognoz, itp.). Nie będzie jednak możliwości dokonywania opłat. – informował w lipcu br. legionowski ratusz.