Warszawa/Legionowo. Awaria sytemu. Nie działają Punkty Obsługi Pasażera i Punkt Kodowania Biletów w Legionowie (aktualizacja)

Punkt Obsługi Pasażerów fot. www.wtp.pl

Punkt Obsługi Pasażerów fot. www.wtp.pl

Jak informuje Zarząd Transportu Miejskiego (ZTM) przez awarię informatyczną nie działają wszystkie Punkty Obsługi Pasażerów. Nie działają również Punkty Kodowania Biletów w Ożarowie Mazowieckim oraz Legionowie. ZTM pracuje nad usunięciem awarii systemu.

 

 

– Z przyczyn technicznych Punkty Obsługi Pasażerów oraz e-POP są czasowo nieczynne. Zamknięte są również Punkty Kodowania Biletów w Ożarowie Mazowieckim oraz Legionowie.  – można przeczytać w komunikacie opublikowanym w poniedziałek (10 października) na stronie Warszawskiego Transportu Publicznego.

 

 

Jak przekazał w rozmowie z portalem TVN Warszawa rzecznik ZTM Tomasz Kunert problemy są związane z awarią informatyczną. Jak dodał Tomasz Kunert dział informatyczny ZTM pracuje nad usunięciem awarii, ale jak na razie nie wiadomo, ile to może zająć czasu.

Dodatkowo nie działa elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów, gdzie można składać wniosek online o spersonalizowanie Warszawskiej Karty Miejskiej czy Karty warszawiaka.

Zarządowi Transportu Miejskiego udało się usunąć awarię systemu przed godz. 18.