Serock. Osiedle 14 szeregowców przy Malwy. Deweloper chce zapłacić za budowę drogi

malwy serock1

Ulica Malwy w Serocku, fot. https://www.google.com/maps

Firma Poldom Mazowsze z Warszawy chce pomiędzy ulicami Ogrodową i Zaokopową w Serocku zbudować osiedle składające się z 14 szeregowców. Oprócz tego, ten dużo inwestujący w tej miejscowości deweloper zamierza zbudować drogę tj. ulicę Malwy, przy której powyższe osiedle mieszkaniowe zostanie usytuowane. W Starostwie Powiatowym w Legionowie toczy się obecnie 15 postępowań administracyjnych zmierzających do wydania pozwoleń na budowę na rzecz tych inwestycji.

Od 14 września 2023 r. w Starostwie Powiatowym w Legionowie toczy się 14 postępowań administracyjnych zmierzających do wydania pozwoleń na budowę dla 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej z garażami. Nowe osiedle mieszkaniowe ma być zrealizowane przy ulicy Malwy, pomiędzy ulicami Ogrodową i Zaokopową w Serocku. Każdy z tych szeregowców ma mieć kubaturę po około 700 m³. Decyzje administracyjne w tych sprawach jeszcze nie zapadły.

 

Poldom Mazowsze buduje apartamentowce i domy jednorodzinne w Serocku i w Stasim Lesie

Nowe osiedle mieszkaniowe na mapie Serocka chce zrealizować firma Poldom Mazowsze z Warszawy. Jest to deweloper, który bardzo dużo inwestuje w tej miejscowości. Spod jego ręki wyszły takie przedsięwzięcia jak apartamentowce przy ulicach m. in. Słodkiej, Polnej, Kwiatowej i Barwnej w Serocku oraz osiedla domów jednorodzinnych przy ulicach Tęczowej i Fantazyjnej w pobliskim Stasim Lesie.

 

Deweloper chce zbudować drogę

Co więcej, wskazany deweloper realizując nowe osiedle mieszkaniowe przy ulicy Malwy w Serocku, na które jeszcze nie ma zgody, chce też na swój koszt zbudować tę drogę. Postępowanie administracyjne zmierzające do uzyskania pozwolenia na budowę na rzecz tego ostatniego przedsięwzięcia wszczęto w legionowskim starostwie 27 października 2023 r. Nowa droga tj. ulica Malwy w Serocku powstanie na 2 działkach łącznie mierzących 1,9 tys. m². Połączy ona ulice Ogrodową i Zaokopową. Decyzji administracyjnej w tej sprawie też jeszcze nie ma.

Podziel się tą informacją ze znajomymi

Facebook
Google+

komentarze: 61

  1. No jakaż łaska ze strony dewa, że się na drogę szarpnie. Niebywałe. A może ludzie już nie chcą dróg „prywatnych” z błotem po pas? Deweloperzy powinni mieć obowiązek budowy całej infrastruktury, a nie potem wszyscy się muszą zrzucać na dojazd do „apartamemtowców”.

    • Plujesz jadem bez sensu.
      Piszesz, że ludzie nie chcą „dróg prywatnych”, więc kto ma budować, żeby „wszyscy” nie musieli się zrzucać?
      Pewnie najlepiej żeby nikt nie budował nic nowego w twoim sąsiedztwie i niech miasto i państwo inwestują w otoczenie tych, co już się pobudowali.
      Deweloperom dokopać, nałożyć nie wiadomo jakie obowiązki i narzekać jakie to złodziejskie są ceny domów, bo tą „całą infrastrukturę” to deweloper ma sfinansować z własnej kieszeni.
      Komusze myślenie!

      • Ależ skąd nie wymagajmy od deweloperów kompletnie nic. Niech w ramach „optymalizacji zysków” nadal budują osiedle siedmiu dwulokalowych szeregowców na 700 metrowej działce a cała rzesza naganiaczy niech nadal krzyczy o krzywdzie deweloperów

        • na działce 700m2 w szczerym polu bo na co komu droga dojazdowa czy jakieś ‚,media’ ważne że tylko 9,999 za metr, tani, okazja życia

    • Komuchy to jest właśnie biedota, która kupuje byle jakie domki od dewów w szczerym polu, a potem domaga się dróg i infrastruktury. Tymczasem ludzie, ktorzy za ciężkie pieniądze budowali się przy istniejących od zawsze drogach nie mogą się doczekać nawet głupiego światłowodu, o kanalizacji nie wspomniawszy. Cała kasa idzie na utwardzanie i oświetlanie deweloperskich łanówek, a za to deweloper powinien płacić. A nie że narobi ohydnych klonów pośrodku niczego, potem cyk droga na gminę i niech się gmina martwi.

      • Arystokratko, te istniejące drogi to same wyrosły, czy może gmina je wybudowała?

        • Te drogi to już były jak twój stary jeszcze w pieluchy fajdał na wiosce pod Ełkiem. Za dużo do gminy się wieśniactwa spod Ostrołęki i innych Małkiń posprowadzało.

        • „Pewnie najlepiej żeby nikt nie budował nic nowego w twoim sąsiedztwie”
          A to dobre, nie zliczę ile razy słyszałem identyczną odpowiedź
          Oczywiście że każdy normalny mieszkaniec nie chce aby w jego sąsiedztwie powstawały pola minowe polskiej patodeweloperki
          Dlaczego pola minowe bo władze wyrażając zgodę na taką budowę same proszą się o problemy, bo chociażby większość tych dróg powstała XXX lat temu i nigdy nie była przewidziana do obsługi takiego ruchu jak obecnie
          Patodewloperka jest w rozkwicie, 14 mieszkań na 700 metrowej działce to gotowa recepta na problemy
          Skąd zatem biorą się takie posty, w taki sposób działają naganiacze deweloperów. Albo ‚sprzedają” mieszkania których jeszcze nie ma albo walczą z tymi którzy ośmielą się być przeciw temu „rozwojowi”

  2. Jaka Firma Poldom Mazowsze z Warszawy ?przecież to deweloper z Serocka

    • Prosze nie obrazac prawdziwych deweloperow.

  3. Jak mozna nazwac ich deweloperem przeciez to zbieranina partaczy poczawszy od prezesa po osoby sprzedajace jak Pani M. Firma zbudowana na oszustwie.Wystarczy jechac do nich do Serocka i zobaczyc co tam sie dzieje.

  4. Wystarczy popytac jakie sa opinie mieszkancow domow ktore wybudowali co tam sie dzieje.

    • No jest i grzyb i popękane ściany i gnijąca wełna w dachu po roku, a o co chodzi?

  5. Podobno tam tynki im na glowy opadaly slyszalem. Takie wille deweloper z Serocka postawil heh

  6. Każdy „dom jednorodzinny czterolokalowy” generuje tyle ruchu samochodowego, co 4 zwykłe domy. Tyle, że z 4x mniejszej powierzchni. I potem nagle zaskoczenie, że po ukończeniu patoszeregówek ruch podskakuje 10x i z sennej uliczki robi się autostrada. Podobnie z klonami. Raz wygląda to obrzydliwie. Dwa nagle dowala się do istniejącego
    układu komunikacyjnego kilkadziesiąt samochodów ekstra, które wciskają się w wąskie gminne drogi. Kolejny aspekt – wzmożony ruch ciężkiego sprzętu do budowy patoosiedli po prostu rozjeżdża drogi. Wszystkie koszty ponoszą mieszkańcy. Jak Borkowski chce dogęszczać gminę, to niech sobie wybuduje osiedle bloków za płotem. Będzie wielkomiejsko. To jest zresztą problem całego powiatu. Dojazdy gówniane jak były od lat, tak nadal są, a wszędzie dogęszczają – czy to bloczydła w Wieliszewie, czy szeregowce w Legionowie i Serocku, czy obozy koncentracyjne w Olszewnicy i Krubinie. Jeszcze Nieporęt się tylko w miarę broni, choć tam też już szeregowce zaczynają rosnąć. I teraz czym te masy ludzkie mają dojeżdżać do Warszawy? I którędy? Gdzie się mają pomieścić dzieci? Gdzie hektolitry guana oczyszczać? Tzw. władze mają to w duepie. Byle więcej wziątek od deweloperów nachapać, a mieszkańcy niech się męczą.

    • To samo można powiedzieć o domach pod Warszawą. Ludzi nie stać na mieszkanie na Żoliborzu czy Mokotowie, to pobudują się w Wieliszewie albo Serocku i codziennie jadą do pracy na Śródmieście. Rozjeżdżają ulice w Warszawie. Ja pamiętam jeszcze czasy jak Modlińska świeciła pustkami i 723 raz dwa dojeżdżał na Żerań, a teraz? W powiecie Legionowskim poza Legionowem mieszka 70 tyś. ludzi. Spora część z nich nie wsiądzie w pociąg, tylko rusza samochodem na Modlińską. Od rana ulica stoi. A potem jeszcze narzekają, że nie mają gdzie zaparkować.
      Więc Maurycy, nie gadaj, że szeregówka Ci przeszkadza, bo sam się wpieprzasz samochodem do innych gmin do pracy i na zakupy.

      • Nie każdy chce mieszkać w warszawskim smrodku. Pokaż drugi podwarszawski powiat bez bezpośredniego dostępu do trasy „S”? Modlińska to była luźna na początku lat 90-tych, poza non-stop korkiem od Legionowa do zwężenia w Jabłonnej, więc nie pitol tu. Władze przespały 30 lat żeby dojazdy poprawić, a teraz są efekty. I tak na marginesie średnia wartość chałupy „pod Warszawą” to 1,5 mln złotych. Idzie za to nawet dwa mieszkania w Stolicy kupić. Tylo biedak ze slumsów deweloperskich nie zrozumie, że życie pod miastem, to dla wielu świadomy i pożądany wybór.

  7. Cos nie wyszla ta reklama dla Poldomu.

  8. Serock jest za daleko od Warszawy, dziura. Zegrze to idealna lokalizacja i piękne położenie i SKM do metra. Tu się warto osiedlać.
    Serock jest odcięty od cywilizacji i za daleko.

    • 30km w prostej linii. Większość podwarszawskich miasteczek, to jest 25-30 km od Centrum Stolicy. Problemem jest brak dobrego dojazdu, a zwłaszcza kolei. To stanowi o tym, że jest to dziura. Na południu wsie typu Żabia Wola, czy inny Tarczyn są gęsto zabudowane, a nawet „prestiżowe”, bo jest szybki dojazd S-kami. Zegrze nie ma miejsca na ekspansję, chyba, że Północne, ale tam już SKM nie dojeżdża.

  9. Zegrze Północne Drogi Kolego ma rzut beretem do stacji S4, chodzę z buta codziennie 10 minut, albo jadę moment rowerem. Autem to tylko 1 minutka do stacji.
    Przedmówcy zapewne chodziło o pokazanie odległości dzielącej Serock od stacji S4 w Zegrzu.
    Ta odległość to niestety, aż 9 kilosów od mojego kumpla z Serocka, a z Zegrza Północnego to tylko moment jakieś 1,5 kilometra. Ogromna różnica. Serock to prawie 40 km od Warszawy :(, a nie max 30 jak Zegrze Północne.
    Zegrze Północne jest pięknie położone i staje się coraz bardziej prestiżowe przez ekskluzywne apartamentowce z basenami, elegancki trakt spacerowy nad jeziorem, zabytkowy Pałac, i jak trafnie zauważyłeś ma miejsce na dalszą wielką ekspansję rozwoju.

    • hehe ‚ekskluzywne apartamentowce’ no no dla tych kredyciarzy z podlasia co kariery robią w korpo? a potem ziuu do S4 co kursuje co GODZINĘ i prawie juz w centrum jesteśmy…

  10. Kompleksy można skutecznie leczyć, a nie je rozpaczliwie obnażać i nie ma co zazdrościć, że np. osoby z Podlasia stać na apartamenty, jak się postarasz to też sobie kupisz taki apartament z takim widokiem. I może nawet zdalnie będziesz pracował z tak spektakularnym widokiem 24 h.

    • Pomijając kompleksy, to większość tych „apartamentów” to nadal blok, fakt, że ze świetnym widokiem. Większość mieszkań jest zresztą pod „inwestycje” / najem, a nie do stałego zamieszkania. Mniejsza o większość. Faktem jest, że do stacji jest kawałek, drugi fakt, to że samochodem powrót, to nawrotka na rondzie, a trzeci fakt, że SKM to nie jest rozwiązanie dla wszystkich. A dla Setocka jefyna szansa, to kolej północnego Mazowsza i Północna Obwodnica Warszawy – oba te projekty może będą zrealizowane za 10-15 lat – ja to już nie dożyję. 🙂 Kolejny fakt, to że gmina Serock i powiat legionowski przespały urbanizację i teraz są konsekwencje. O braku lub porzuceniu takich projektów jak trada mostowa, czy trasa olszynki grochowskiej, które umożliwiłyby alternatywne dojazdy do Warszawy, szkoda wspominać. Podobnie robienie protez SKM z kursami co godzinę. Niby fajnie, że jest, ale to jakby na obecne czasy dużo za mało.

    • PS. SKM co godzinę z Zegrza, to stan z początku lat 90-tych, gdzie „kibel” co godzinę jeździł. A ludzi wtedy było ze 4x mniej i po horyzont były pola ziemniaka, a nie na gęsto zabudowane Jadwisiny, Borowe Góry, Jachranki i inne Serocki. Innymi słowy odtworzono stan sprzed 30 lat, a napływowa gawiedź ma się cieszyć, bo jest „pociung”. Kpina.

  11. To sie przeprowadz do prestizowego Tarczyna dojedziesz S-ka do Janek tam zaparkujesz i bedziesz Panem.

    • Co tam Kajtuś? Na rodzinnym Podlasiu pociungów nie było, więc teraz nobilitacja i można się na wiosce pochwalić?

      • Wspolczuje takim zakompleksionym gosciom jak Ty ktorzy zazdorszcza nowym mieszkancom powiatu ze stac ich na zakup domu czy segmentu.Najwidoczniej maja lepsze wykształcenie niz facet z miasta jak Ty.Jestem mieszkancem powiatu legionowskiego od urodzenia i nie uwazam ze takie miejscowosci jak Tarczyn czy Zabia Wola sa bardziej prestizowe.Skoro tak uwazasz to sie tam przeprowadz bedziesz mogl pochwalic sie na osiedlu sebmentem w prestizowym Tarczynie.

        • „ze stac ich na zakup domu czy segmentu” chyba stac ich na ratę kredytu na to. a w momencie podwyzki stóp procentowych juz NIE stać… haha

  12. Oczywiście ze wladze powiatu przespaly oatanie 20 lat i przy takim zaludnieniu trasa mostowa jest niezbędna.Natomiast większym problemem jest patodeweloperka jak Poldom z Serocka ktorego dotyczy artykuł nie słyszałem o nich ani jednej pozytywnej opini zatem cos jest na rzeczy.Po pierwsze pozbyc sie tych patodeweloperow po druge pozbyc sie burmistrza.

  13. Zegrze Południowe to teraz najlepsza lokalizacja bo jest 33 min komfortowego dojazdu Skm do samego Metra na Gdańskim. Brakuje tylko S4 co 30 minut, S4 co 1 h to za rzadko, Serocki Burmistrz powinien ostro o to walczyć i o ten wyjazd na Serock, bo codzienna nawrotka w przeciwnym kierunku przez rondo to kompletna porażka.
    Zegrze Północne to ogromny potencjał i najpiękniej położona miejscowość w gminie Serock nad Jeziorem Zegrzyńskim – polskie Saint Tropez. Jeszcze tylko przydałaby się promenada pieszo-rowerowa opasująca pięknym trotuarem Jezioro z kawiarenkami, smażalniami i pizzeriami i nie trzeba nic więcej. 200 metrów traktu w Zegrzu Północnym już jest, pilnie potrzeba dalszego ciągu, mieszkańców w gminie przybywa. W Zegrzu Północnym powstają nowe apartamentowce jeden za drugim.
    Przyroda, rekreacja, spacery, rowery, żeglarstwo, wędkarstwo i tylko 26,6 km SKM do Metra.
    W 33 minuty jedzie się z Warszawy z Metra Warszawa-Gdański do Zegrza i w 33 min. jesteśmy nad samym jeziorem zegrzyńskim.
    Zegrze Północne mamy też oddalone tylko o 28 km od metra na Dworcu Gdańskim, potem jeszcze jako atrakcyjna lokalizacja załapuje się sąsiadujący z Zegrzem Jadwisin. Jadwisin to malownicza miejscowość nad Jeziorem z ogromnym potencjałem rozwoju jeśli chodzi o wolne tereny inwestycyjne i odległość 3 minut jazdy do SKM w Zegrzu Południowym.
    I na tym koniec.
    Lokalizacja Serocka jest na tyle marna, że niestety położenie Serocka przekracza już pożądaną i poszukiwaną do osiedlenia się dopuszczalną dla ludzi odległość do Warszawy, większość szuka nieruchomości max w promieniu ok. 30 km do Warszawy. Serock nie spełnia tego warunku.

  14. Ooo w koncu poloza kawalek kostki przy blizniakach pewnie za to zaoszczedza na tarasach albo czyms innym.Radze trzymac sie od nich z daleka. Pani Malgodzata odbiera telefony do momentu podpisania umowy przedwstępnej.Po podpisaniu umowy jest albo u notariusza albo na urlopie.Zadne reklamacje nie sa brane pod uwage.Nie wspomne o arogancji Prezesa ktorego kazdy ma dosyc lacznie z Ukraincami ktorzy pracuja na ich zlecenie.

  15. Z tego miejsca macie, aż 9 kilometrów do Zegrza do S4. Fatalnie.
    To zdecydowanie za daleko, marna lokalizacja ten Serock. Szukam bliżej Zegrza, tak w promieniu do 5 kilometrów od stacji kolejki w Południowym Zegrzu.

    • Michałów-Reginów najlepiej. Akurat będziesz mieć 5km do SKM w Zegrzu.

  16. Zegrze zdecydowanie wygrywa, bo jest nad samym jeziorem. Michałów Reginów nie leży nad jeziorem.

    • Przecież piszesz ze do 5km, to ci podał propozycję w odległości 5km. I sobie będziesz wstecz do SKM w Zegrzu jeździł. 😁 SKM kończąca się w Zegrzu to pomyłka. Ta linia zawsze miała charakter turystyczno-rekreacyjny. Jeżeli pociąg ma zbierać ludzi z większego obszaru, to musi wyjść na drugi brzeg, przynajmniej do Serocka, bo na chwilę obecną przystanek Zegrze, to z jednej strony pola i lasy, a z drugiej woda. O wspaniałym dojezdzie z zawrotką na rondzie szkoda nawet wspominać.

      • Do 5 km od Zegrza Południowego w kierunku północnym, lokalizacja nad Jeziorem, a nie w polu w Michałowie.
        Warto mieszkać nad Zegrzem, żeby mieć spacerkiem do jeziora. Nie interesuje mnie miejscowość, która nie leży nad wodą.
        Jeśli chodzi o te lokalizacje do max 5 km od S4 w Zegrzu Południowym, to szukam w:Zegrzu, Jadwisinie, Skubiance – blisko do wody.
        Zegrze Południowe właśnie odniosło sukces jeśli chodzi o frekwencję na parkingu w Zegrzu i w SKM jadącym z Zegrza.
        Jest maksymalne zainteresowanie.

        • Zainteresowanie jest, bo Serock ma tragiczny dojazd do Warszawy – trzeba się pchać przez Legionowo / Nieporęt i skończyć w korku na Modlińskiej. Dlatego wydłużanie tej linii na północ i ma ogromny potencjał i jest po prostu niezbędne. A że kosztuje. Wszystko kosztuje i lepsza kolej niż 1000 pikników. Ps. lokalizacje nad samą wodą tam gdzie podałeś to milion+ za mieszkanie i podobnie za samą działkę. Więc z definicji stać bardzo nielicznych.

          • Kolej do Serocka może nigdy nie powstać, może skończyć się na projekcie bez realizacji. Jeśli w ogóle kiedyś będzie, to podobno za jakieś ponad 20 lat.
            Na razie musi nam wystarczyć S4 z Zegrza. Aż prosi się o pilne zwiększenie częstotliwości kursów S4 co 30 minut do Zegrza, to będzie jeszcze więcej korzystających z Skm.
            Jak słusznie napisałeś, to od tej strony do Warszawy jest możliwy dojazd tylko i wyłącznie w korkach. Trzeba mieć dużo czasu rano i z powrotem. Szkoda tylko, że burmistrz Serocka nie stara się wnioskować o kursy co 30 minut i o wyjazd bezpośrednio na Serock ze stacji. Tyle mógłby zrobić, żeby wyjść na przeciw największej potrzebie mieszkańców swojej gminy, którzy dojeżdżają do pracy i szkół.

  17. Czy to ten sam poldom co buduje te 3 markety przy SKM w Zegrzu ?
    Może by się wypowiedzieli jakie to markety będą i kiedy ?
    Przyda się też fryzjer, apteka i koniecznie bankomat.
    I piesze przejście z peronu lub z parkingu SKM w Zegrzu obok torów od razu do tych marketów.

  18. Na szczescie to inny Poldom jakby to byl ten z Serocka to by tam strach bylo wejsc zeby dach sie na glowe nie zawalil.Wspolczuje tym ludziom ktorzy dadza sie nabrac i kupia od nich te segmenty co co tam to bedzie.

  19. podobno ma być Biedronka w Zegrzu Południowym przy SKM i jeszcze drogeria i coś jeszcze

  20. To ten sam deweloper co zostawil ludziom to bloto zamiast drogi? Przeciez on powinien miec dozywotni zakaz prowadzenia działalności.

    • Irku, Irku… Segmenciki się sprzeda z dobrą przebitką, Burmistrz wziątkę weźmie, drogę da się na gminę, która może kiedyś za pieniążki publiczne ją zrobi. I biznes się kręci.

  21. Wlasnie widzialem dzis to osiedle ktore zbudowali w Stasim Lesie to jakis koszmar zeby zostawic ludzi z taka droga.Na miejscu tych mieszkancow bym wykapal tego dewelopera w tym blocie.Biznesmeni z Serocka wybodowali 40 domow z blotem posrodku ludzie o co tu chodzi.Od jutra zostaje deweloperem.

  22. Naobiecywali ze zaraz bedzie kanalizacja pozniej droga i nic tylko kupowac okazja a teraz dzieci do szkoly nie moga przejsc bo jezioro zamiast drogi i szambiara codziennie.A deweloper sprzedaz zakonczona i bayo droge robcie sami.

  23. To jak to jest z tym deweloperem Poldom mozecie powiedziec cos wiecej? Warto sie na nich zdecydowac?

  24. Tak warto odrazu 2 te blizniaki kup powodzenia.

  25. Ja to bym nawet trzy wziął, tylko mnie nie stać, bo oferta wyjątkowo ekskluzywna i prestiżowa, o topowej jakości i standardzie nie wspomnę.

  26. Ewentualnie tynki opadna z sufitow ale Pani od sprzedazy jak laskawie odbierze telefon to powie ze to normalne.Okna jak cos nie tak to dadza Ci numer do Pana od okien i sobie zalatwiaj przeciez Oni sa tylko od sprzedazy.Wentylacja- przeciez Oni sie na tym nie znaja radz sobie sama Oni sa tylko od sprzedazy.Utwardzenie drogi Prezes obieca ze zrobi na koniec budowy cierpliwosci no i zrobil 1 wywrotka przywieziona niestety na wiecej stwierdza ze nie ma funduszy ale daje propozycje:mieszkancy niech przeleju mu 500 tys to bedzie droga.

  27. Serock?? a jak chcecie dojeżdżać do pray w Warszawie z tej dziury? Zegrzyńską autem? no to liczcie godzinkę w korkach. potem drugą na powrocie.

    • Cały powiat legionowski to komunikacyjna dziura. Spróbuj rano z Chotomowa wyjechać, Skierd, czy Wieliszewa. Wszystko stoi. A stoi, bo powiat przez 20 lat nie był w stanie wybudować mostu do Łomianek i rozbudować sieci dróg. Nawet zapyziały Radzymin buduje nowe drogi lokalne i obwodnice, a tu jak było 30 lat temu, tak jest nadal. Ludzie też są głupi i potem takiego kretyna Grabca w nagrodę za nic nie robienie do Sejmu wybierają.

  28. Rano przy S4 w Zegrzu masa ludzi parkuje auta około 200 aut codziennie po 2 osoby średnio i do tego po 6 i po 7 po 25 osób przyjezdza darmowymi busami to jest jakieś 500 osób na razie zainteresowanych odjazdem z Zegrza. Gdyby S4 było o 7.00 to by było ludzi może nawet 2x tyle, bo większości godz. Ojazdu z Zegrza nie pasują żeby być w pracy czy szkole na 8.00 w Warszawie. Ci ludzie z gm. SEROCK nadal jezdza na S3 do Wieliszewa i tam parkują lub na Pkp Legionowo.

  29. Zapomnijcie o kolei do Serocka. Skonczy sie na projekcie, ktory bedzie planowany przez kilka lat.
    Do Zegrza te 3,4 km z Wieliszewa trwalo 28 lat, zeby zrobili rewitalizacje. Zrobia 2 pasy te 4 km od Legionowa do ronda w Zegrzu i na tym koniec.
    Cywilizowany swiat konczy sie w Zegrzu, bo jest S4 i ZTM i wielkie nawet 2 parkingi. Teraz dojdzie jeszcze centrum handlowe kolo Pkp Biedra, Hebe, Mrowka itp.
    Sens to jest jeszcze budowac tak max do 4 no 5 km od SKM ZEGRZE czyli:
    Zegrze za mostem
    Jadwisin
    Skubianka
    Borowa Gora
    Stasi Las
    I na tym koniec. Reszta miejscowosci w naszej gminie jest oddalona od SKM w nieatrakcyjnej dla ludzi odleglosci na codzienny dojazd. Dodatkowo Burmistrz Serocka zamiast pomoc, jest bezradny i ludzie np, z Serock nie dosc, ze maja az od 8 do nawet 10 kilosow do S4 w ZEGRZU rano, to na domiar zlego w drodze powrotnej maja jeszcze dalej, bo aż 10,3 km do 12,3 km wracajac przez rondo w Zegrzu.

    • Pewnym rozwiązaniem byłoby przeszkształcenie torów technicznych wod. północnego w SKM ze stacją końcową przy
      wodociągach i prxystakiem gdzieś w połowie przy Modlińskiej. Do tego budowa nowej drogi od szkoły w Komornicy (dawne technikum Dębe) do stacji przy wodociągach i nagle się okazuje, że połowa Wieliszewa, Kałuszyn, Skrzeszew, Topolina, Komornica, Poddębie, Dębe, Izbica, Jachranka, Ludwinowo i część Łajsk ma poniżej 5km do SKM. To są spore części gmin Wieliszew i Serock.
      Dziwne, że nikt takiego wariantu nie rozpatruje. Realizacja, to ułamek kosztów mostu kolejowego w Zegrzu, a benefity dla mieszkańców
      ogromne. Taka odnoga SKM mogłaby powstać w 2-3 lata jakby się przyłożono. Pociągi nawet mogłyby jeździć częściowo wahadłowo (np. poza szczytem), tylko do Legionowa.

    • Ps. A w wariancie LUX, to
      można by przedłużyć tor te 1,5km do szkoły i tam zrobić przystanek i P&R.

  30. Zeby to jeszcze jakis porzadny deweloper budowal to moznaby sie zastanowic.Serock to malownicza miejscowośc a nie kazdy potrzebuje dojezdzac codziennie do Warszawy.

  31. To nie Ci sami co pobudowali te szeregowce przy Lidlu?Tam to dopiero bajzer zŕobiony.Z Serocka ta firma? Kto tam jest właścicielem tego?

  32. Szanowni bardzo prosze o rzeczowe opinie o tym deweloprze.Prawdopodobnie sfinalizujemy w najblizszym czasie zakup nieruchomosci od nich.Natomiast widze duzo negatywnych opini nadomiar zlego Pani od sprzedazy tez wzbudzila we mnie pewne podejrzenia.Prosze o podzielenie sie rzetelnymi opiniami

    • Jeżeli po negatywnych komentarzach ze strony kupujących i negatywnym odbiorze z biura sprzedaży nie zapaliła Ci się jeszcze czerwona lampka ….to finalizuj zakup

  33. A czy moze ktos jakies konkrety o tym deweloprze napisac? Pierwsze wrazenie bylo ok lokilazacja inwestycji tez mi odpowiada ale tyle negatywnych komentarzy nie daje mi spokoju.Dodatkowo to biuro nad silownia i ta panujaca tam dziwna atmosfera…Bardzo prosze o jakies konkrety.

Dodaj komentarz