Czy warszawski adres firmy dodaje prestiżu?

firma

Firma, fot. GP (archiwum)

Atrakcyjna lokalizacja firmy zapewnia prestiż i podziw w oczach kontrahentów. Nie każde przedsiębiorstwo może pozwolić sobie przecież, aby wynająć biuro w centrum Warszawy, w imponującym biurowcu klasy A. Aby pozyskać prestiżowy adres, nie trzeba jednak wydawać fortuny. Jak to możliwe?
Adres jest jednym z elementów budowania wizerunku firmy. Widnieje w Internecie, na stronie www, fakturach i firmowych dokumentach. Stykają się z nim więc nie tylko aktualni, ale również potencjalni kontrahenci.

Firmowy adres – ważne pierwsze wrażenie

Podobnie, jak wszystkie inne elementy, kreujące wizerunek przedsiębiorstwa, także adres potencjalnego klienta może budzić różne skojarzenia.
Przykład. Dla osoby mieszkającej w niewielkim mieście kontrahent z Warszawy będzie uosobieniem zawodowego sukcesu, któremu „się udało”. Warszawiak potraktuje go jako „swojego”. A to, już na starcie skróci dystans i zwiększy zaufanie.
Duże znaczenie ma jednak nie tylko samo miasto, ale również ulica. Choć większość osób, mieszkających poza Warszawą nie zna dokładnie topografii stolicy, zna najważniejsze ulice miasta i kojarzy je ze ścisłym centrum, wysokimi biurowcami, biznesem i prestiżem. U mieszkańców stolicy firma zarejestrowana przy Alejach Jerozolimskich czy Alei Jana Pawła II będzie wywoływać podobne, nawiązujące do biznesu i rozwoju skojarzenia. Starannie wybrany adres rejestracji może więc skutecznie budować wizerunek Twojej firmy. Także wśród osób, które nigdy nie skorzystały z Twoich usług.
Prestiż prestiżem, ale wynajęcie biura w ścisłym centrum stolicy kosztuje przecież fortunę – z pewnością wielu przedsiębiorców właśnie w ten sposób zareaguje na przeczytany wyżej fragment. Rzeczywiście. Za wynajęcie biura w atrakcyjnej warszawskiej lokalizacji trzeba zapłacić kilkanaście, a często nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Skutecznym rozwiązaniem, które pozwoli zarejestrować firmę pod prestiżowym adresem i ograniczyć koszty jest wirtualne biuro. Jak działa taka usługa?

Czym jest wirtualne biuro?

Wirtualne biuro to usługa polegająca na pełnym outsourcingu obsługi biurowej, bez konieczności fizycznej obecności firmy w danym miejscu.

Wynajmując wirtualne biuro, otrzymasz adres, pod którym zarejestrujesz działalność. W ramach usługi będziesz mógł korzystać także z dodatkowych świadczeń:

  • obsług recepcyjnej,
  • obsługi korespondencji,
  • możliwość przyjęcia klientów w sali konferencyjnej.

Wirtualne biuro – sposób na prestiżowy adres bez wysokich kosztów

Wynajęcie wirtualne biura pozwala więc korzystać z walorów tradycyjnego biura, bez wydawania fortuny na wynajem tradycyjnej powierzchni. Jeśli zależy Ci na tym, aby wzbudzić pozytywne skojarzenia odbiorców i już na starcie zapewnić firmie prestiż, dobrze przemyśl wybór dostawcy takiej usługi. Dlaczego to ważne? Firmy, które specjalizują się w wynajmie wirtualnych biur, oferują adresy w różnych lokalizacjach, w kamienicach, lokalach usługowych i nowoczesnych biurowcach.

Jeśli zależy Ci na maksymalizacji korzyści, wybierz tę, oferującą wirtualne biuro w centrum Warszawy, najlepiej w biurowcach klasy A. Taki adres to jasny sygnał, że Twoja firma radzi sobie świetnie. Nie wszystkich przedsiębiorców stać przecież na wynajęcie siedziby w tak prestiżowym miejscu…

Starannie wybrany adres firmy – nie tylko prestiż

Adres, pod którym zarejestrujesz firmę, wpływa nie tylko na jej odbiór w oczach aktualnych i potencjalnych klientów. Lokalizacja przedsiębiorstwa decyduje również o:

  • podleganiu określonemu urzędowi skarbowemu. Jeśli prowadzisz firmę, z pewnością doskonale zdajesz sobie sprawę, że urzędnicy skarbowi bywają mniej lub bardziej przychylni. Wybierając miejsce rejestracji firmy, masz realny wpływ na to, któremu urzędowi będzie podlegać Twoja działalność;
  • szansach na zdobycie lokalnych klientów. Szukając produktów i usług, w pierwszej kolejności przeglądamy oferty firm z najbliższej okolicy. Jeśli prowadzisz firmę w małym mieście, możesz wynająć wirtualne biuro w Warszawie i stworzyć stołeczny oddział. Kiedy na stronie internetowej „zawiśnie” warszawski adres, będziesz postrzegany jako lokalny przedsiębiorca. A to zwiększy Twoje szanse na pozyskanie nowych klientów z Warszawy.