Biedronka zamraża ceny 150 produktów do końca czerwca 2022r. Sieć chce zwracać różnice w cenach w przypadku tańszych zakupów u konkurencji

kradziez biedronka1

Biedronka przy ulicy generała Józefa Sowińskiego w Legionowie, fot. GP (archiwum)

Biedronka wprowadziła własną tarczę antyinflacyjną. Sieć zobowiązała się do zamrożenia cen ponad 150 produktów. Do końca czerwca 2022r. mają one nie podrożeć nawet o 1 grosz. Mało tego, jeśli u konkurencji będzie taniej, dyskont ma oddać klientom różnicę w cenie.

Ceny których produktów zostaną zamrożone?

Od wtorku, 12 kwietnia 2022r. Biedronka uruchomiła własną tarczę antyinflacyjną. To nic innego, jak zobowiązanie się tej sieci handlowej do niepodnoszenia cen wybranych produktów do końca czerwca 2022r. Chodzi o podstawowy asortyment taki jak m.in. pieczywo, makarony, produkty mleczne, produkty żywienia dzieci, słodycze, oleje, słone przekąski, wędliny, ryby, konserwy warzywne i rybne, woda, soki, sosy, kosmetyki, pieluchy, chemia gospodarcza, środki higieniczne. Mowa jest o ponad 150 produktach, zarówno marek własnych Biedronki, jak i znanych ogólnopolskich firm. Na antyinflacyjnej liście produktów Biedronki nie znalazły się owoce, warzywa, świeże mięso i ryby. Choć w przypadku tego asortymentu sieć obiecuje, że będzie sprzedawać je najtaniej na rynku. Produkty objęte „biedronkową tarczą inflacyjną” mają być specjalnie oznakowane.

 

Kupisz taniej u konkurencji? Dostaniesz e-kod do wykorzystania w Biedronce

Biedronka zobowiązuje się również do zwrotów w różnicach cen w sytuacjach, w których te 150 produktów z zamrożonymi cenami klienci kupią taniej u konkurencji np. w sklepach Aldi, Archelan, Auchan, Carrefour, Delikatesy Centrum, Dino, Intermarche, Kaufland, Lidl, Netto, Polo Market, Rossmann, Stokrotka, Topaz i Żabka. Różnice w cenach będą zaś wypłacane klientom w formie e-kodów. Co ważne, cena tych produktów u konkurencji musi być ceną regularną, a nie tą promocyjną. – Jeśli klient w tym samym tygodniu kupi w sklepie konkurencyjnym taki sam lub, w przypadku marek własnych Biedronki, porównywalny produkt m. in. pod względem wagi, składu i wartości odżywczej – w niższej regularnej cenie, otrzyma zwrot różnicy w postaci e-kodu – obiecuje sieć w oficjalnym komunikacie.