Otwarcie Polomarketu w Nieporęcie

521c8f99b20bf.jpg

Krajobraz Placu Wolności w centrum Nieporętu został właśnie poprawiony. W sobotę 27 lipca br., zamiast dotychczasowego tamtejszego bałaganu i starego budynku handlowo-usługowego, pojawił się Polomarket – sieciowy sklep sprzedający głównie polskie produkty. Tego dnia dla nieporęckich klientów sklep przygotował liczne atrakcje i niespodzianki.

 

 

288 tys. zł za roczną dzierżawę
Zgodę na dzierżawę działki, na której powstał „Polomarket”, wyrazili nieporęccy radni w maju 2012r., zaś przetarg w tej sprawie w październiku 2012r. wygrała inowrocławska spółka „Polomarket-Detal”. Cena, jaką uzyskano za miesięczną dzierżawę gruntu, przerosła oczekiwania lokalnych władz. Miesięczny „najem działki” za minimum 12 tys. zł brutto był jednym z warunków przetargu. W trakcie negocjacji z inwestorem, stawkę tę podwojono i w rezultacie od 1 listopada 2012r. gmina Nieporęt zwiększyła swoje miesięczne dochody brutto o kwotę 24 tys. zł. Również przez kolejnych 15 lat – bo na taki okres zawarto umowę dzierżawy – gminny budżet będzie systematycznie otrzymywał potężny zastrzyk gotówki w postaci czynszu za dzierżawę terenu przy Placu Wolności 3A.

Blisko 30 nowych miejsc pracy
Pomimo, że już od listopada 2012r. gmina Nieporęt, co miesiąc otrzymuje czynsz z tytułu najmu gruntu przy Placu Wolności 3A, sam sklep otwarto dopiero pod koniec lipca br. Po dość długim remoncie starego pawilonu handlowo-usługowego, budynek ten zmienił oblicze i obecnie przyciąga wzrok kolorami. Wejście główne do nowego sklepu znajduje się od strony parkingu. Powierzchnia sklepu liczy ponad 500 m². Docelowo w sklepie ma pracować ok. 30 pracowników.

Super ceny i darmowy grill dla klientów
W sobotę 27 lipca br. ok. godz. 9.00, tuż po uroczystym przecięciu czerwonej wstęgi, pierwszych 100 klientów „Polomarketu” przywitanych zostało butelką szampana i 20-kilogramowym tortem. Przybyłych klientów witała również maskotka oraz hostessy. W trakcie uroczystej inauguracji nowego punktu „Polomarketu”, klienci tej polskiej marki mogli skorzystać z licznych promocji, super-ofert cenowych oraz z konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Ich dzieci zaś, mogły liczyć na darmową opiekę w przygotowanym specjalnie kąciku zabaw, oferującym m.in. malowanie twarzy. Organizatorzy pomyśleli także o darmowym grillu dla swoich klientów oraz o muzyce, w wykonaniu kwartetu smyczkowego „Jalousie”.

15-letnie doświadczenie
„Polomarket” to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Można w niej kupić głównie polskie, dobre jakościowo produkty w bardzo przystępnych cenach. Sieć sklepów „Polomarket” założona została 15 lat temu, zaś obecnie dysponuje przeszło 400 placówkami na terenie całej Polski. Miesięcznie odwiedza ją ponad 14 milionów Polaków.

ms