Powiat. Wybrano firmę, która będzie naprawiać chodniki przy drogach powiatowych w 2024 roku

Chodnik (fot. Starostwo Powiatowe w Legionowie)

Chodnik (fot. Starostwo Powiatowe w Legionowie)

Starostwo Powiatowe w Legionowie prowadziło w styczniu przetarg, który miał na celu wyłonić wykonawcę napraw chodników przy drogach powiatowych. W powyższym postępowaniu swoje oferty złożyło pięć firm. Ostatecznie zadanie to będzie realizowała firma z Legionowa, a umowa będzie obowiązywała do końca 2024 roku.

 

 

Wszystkie firmy, które były zainteresowane wykonywaniem remontów chodników zlokalizowanych przy drogach powiatowych w 2024 roku mogły składać swoje oferty do 30 stycznia br.

 

 

5 ofert

Na powyższe zadanie Starostwo Powiatowe w Legionowie planowało przeznaczyć maksymalnie 300 tys. zł brutto. W wyznaczonym terminie swoje oferty przesłało pięć podmiotów:

  • Kaba Leszek Kaczyński ul. Nuna 199 05-190 Nasielsk – 529 354,22 zł brutto
  • Tombud Firma Handlowo Usługowa Tomasz Anuszkiewicz ul. Krótka 4 05-135 Wieliszew – 895 809,00 zł brutto
  • JANUSZ MRÓZ ul. Sobieskiego 41 lok. 30 05-120 Legionowo – 265 930,00 zł brutto
  • KGBUD Grzegorz Kunicki ul. Powstańców 39/75 05-091 Ząbki – 531 500,00 zł brutto
  • PHU Promenada Piotr Muziński ul. Zielona 7 06-400 Ciechanów – 728 836,50 zł brutto

Ostatecznie Starostwo Powiatowe w Legionowie zdecydowało się wybrać jako najkorzystniejszą ofertę przesłaną przez firmę: JANUSZ MRÓZ z Legionowa na kwotę niecałych 266 tys. zł.

Zakres inwestycji

Jak możemy przeczytać w dokumentacji przetargowej przedmiotem powyższego zamówienia są remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego polegające na całorocznym remoncie następujących nawierzchni:

  • chodników ciągów pieszych,
  • zjazdów,
  • zatok postojowych,
  • parkingów.

Remonty nawierzchni chodników, ciągów pieszych, zjazdów, zatok postojowych i parkingów mają obejmować:

1) wymianę materiału na nowy (100% ułożenia nowego materiału w istniejącym śladzie chodników, dróg rowerowych, parkingów i zatok parkingowych),
2) wykonanie podbudowy piaskowej,
3) wykonanie podbudowy cementowo-piaskowej,
4) przełożenie istniejącej nawierzchni w/w bez udziału nowego materiału,
5) naprawę obrzeży – 100% wymiana materiału na nowy,
6) przełożenie obrzeży bez udziału nowych,
7) naprawę krawężników – 100% wymiana materiału na nowy,
8) przełożenie krawężników bez udziału nowych,
9) wykonanie ławy betonowej,
10) wykonanie odwodnienia betonowego podchodnikowego.

Powyższe prace mają być wykonywane w dwóch trybach – zwykłym i awaryjnym. W pierwszym przypadku, przystąpienie do naprawy nie powinno zająć więcej niż 2 dni od przyjęcia zgłoszenia. W trybie awaryjnym prace mają się rozpocząć najpóźniej po jednej godzinie od przyjęcia zgłoszenia. Wybrana firma będzie realizować te zadania do końca 2024 roku.