Utrudnienia na DK61 przez najbliższe 10 dni. Ruch wahadłowy przed rondem w Zegrzu Południowym

06.-Budowa-zjazdu-i-przejazdu-nad-rurociagiem-gazowym-wysokiego-cisnienia.-Km-29300

Budowa DK61 (fot wykonawca: https://dk61-legionowo-zegrze.pl)

Od jutra wprowadzona ma być czasowa organizacja ruchu na odcinku od ronda w Zegrzu Południowym do wiaduktu kolejowego nad DK61 przy granicy z Michałowem-Reginowem. Przez najbliższe dni na tym odcinku wprowadzony zostanie ruch wahadłowy.

W środę  14 lutego na odcinku DK61 od km 28+500 do km 29+600 zostanie wprowadzona zmiana w czasowej organizacji ruchu. Chodzi o cześć odcinka DK61 pomiędzy wiaduktem kolejowym a rondem w Zegrzu Południowym.

 

Czasowa organizacja ruchu ma obowiązywać do 23.02.2024 r.

-Wdrożone zostaną schematy oznakowania na roboty krótkotrwałe, związane z wykonaniem wyjazdów z budowy. Roboty będą wykonywane w kolejności strona lewa, następnie strona prawa, poza godzinami porannego i popołudniowego szczytu komunikacyjnego. Wprowadzony zostanie ruch wahadłowy, będą występowały punktowe utrudnienia w ruchu (zawężenia pasa ruchu) i ograniczenia prędkości. – informuje Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów wykonawca DK61 na tym odcinku.

 

 

Poniżej schemat:

Podziel się tą informacją ze znajomymi

Facebook
Google+

komentarze: 21

  1. Pięknie, no to będzie korek gigant rano na DK 61. Brawa dla GDDKiA. Było to do przewidzenia, że do tego dojdzie, ale trzeba było iść w zaparte i nie można było przeorganizować od czerwca 2023 skrzyżowania 2-pasmówki DK 61 z wyjazdem z ul. Wojska Polskiego z Jednostki i Parkingu SKMS4 w Zegrzu Południowym.
    A wyjazdu na Serock z SKM Zegrze jak nie było tak nie ma.
    I w związku z tym nie ma kompletnie żadnej, ani to żadnej możliwości wydostania się z takiego korka na 2 pasy tylko trzeba jechać w korku w jednym możliwym kierunku do przodu.
    Blokada na całego i droga bez możliwości zawrócenia.
    Gratulacje dla logicznego rozumowania dla GDDKIA.

  2. Mikołaj:
    „poza godzinami porannego i popołudniowego szczytu komunikacyjnego”.
    Wystarczyło przeczytać cały artykuł.
    Ze zrozumieniem najlepiej…

    • No tak, bo przecież DK62 tylko w szczycie coś jeździ. Przebudowa tego skrzyżowania to będzie sajgon, szczególnie w wakacje. Cały ruch będzie uciekał przez Dębe i Legionowo.

    • A i zamiast ten sajgon wykorzystać i zrobić od razu dwa pasy do S8 w Markach, to nie bo nie. Władze tego powiatu i samorządy gminne to są bezmózgi.

      • Czy dobrze rozumiem, że proponujesz w trakcie przebudowy jednej drogi zrobić równocześnie przebudowę drugiej? Wtedy to dopiero były jak to nazywasz „sajgon”.

        ps. za prace na DK61 – a nie DK62 jak napisałeś – odpowiada nie powiat czy gmina, ale jak sama nazwa wskazuje (Droga Krajowa) odpowiednie ministerstwo

        • Przecież DW631 ma być równolegle przebudowywana na odcinku do ronda przy kanale. Tylko nie będzie dwóch pasów, bo jaśnie wójt się nie zgodził. Czyli zamiast szybkiego dojazdu do S8 będą coraz większe korki, zwłaszcza latem. A za 10 lat może dojdą do wniosku, że jednak dwa pasy by się przydały, tylko już miejsca na nie nie będzie. To jest jakiś dramat. Jedyny podwarszawski powiat nie mający dowiązania do systemu S-ek i nic się w tych kwestiach nie robi, a mieszkańcy niech się kiszą w korkach, bo tak.

  3. Jedyna opcja to dojazd s4 z Zegrza do metra. Inaczej korki masz na 100%.
    A co z wyjazdem ze stacji na Serock, który potwierdził Pan Borkowski, że będzie na stronie Serockiej i nie dotrzymał deklaracji.

  4. Najlepsze wyjście analizując koszty i czas dojazdu to Szybka Kolej Miejska – S4z Zegrza.
    Można oszczędzić 3000 zł jeżdżąc z Zegrza w rok.
    110 zł oszczędzacie nie buląc za parking na mies. w Legionowie w rok oszczędzacie 1300 zł
    Jakieś 140 zł dodatkowo oszczędzacie jak jedziecie S4 z Zegrza i nie wleczecie się w korkach do Legionowa, w rok macie oszczędność 1700 zł.
    98 zł płacicie za bilet na cały ZTM w tym S4 z Zegrza i S3 z Wieliszewa i cały ZTM po Warszawie i poza tam gdzie dociera.
    Albo płacicie kwartalnie 250 zł za 3 miesiące czyli wyjdzie po 83,33 zł za cały ZTM do Zegrza i komunikację po Warszawie za miesiąc.
    Jak ktoś ma status emeryta to płaci za cały rok !!! symboliczne TYLKO 50 złotych na dojazdy SKM z Zegrza, czerwoniak z Zegrza, S3 z Wieliszewa i na cały ZTM po Warszawie i tam gdzie jeździ ZTM poza Warszawę.
    Jak ktoś mieszka w Zegrzu to dojazdy do pracy i jazdę po Warszawie ma za cały miesiąc za 83,33 zł (kupując kwartalny) i 98 zł (kupując miesięczny). Musicie tylko wskazać w PIT dowolny US w Warszawie.
    Warto mieszkać w Zegrzu lub Wieliszewie lub bliziutko S4 np. w Jadwisinie 3km do SKM, bliskiej Borowej Górze czy bliskim Dosinie. Z Zegrza Północnego można spacerkiem do S4.

    • Podniecasz się odtworzeniem stanu z lat 90-tych, przy 4-6x większym zaludnieniu. Dodatkowo przystanek w Zegrzu jest fatalnie położony i dla większości mieszkańców gminy Serock i Wieliszew jest po prostu daleko. W skrajnych przypadkach dojazd to 12km, a średnio 5-6, czyli daleko poza typowym oddziaływaniem stacji (3km). Jeżeli mielibyśmy mówić o prawdziwej kolei, to tylko wykorzystanie torów technicznych do Wodociągu Północnegoi przystanek końcowy przy szkole w Komornicy i pociagniecie torów z Zegrza do Serocka, czyli przynajmniej kawałek KPM, bo to co jest to jest tylko proteza, która już się zapycha, patrząc chociażby na ilość samochodów w Zegrzu na „parkingu” przy stacji. Wtedy można by mówić, że wszędzie w powiecie jest blisko do pociągu.

      • Kompletna bzdura Matyldo.
        Zegrze ma bardzo wysoką frekwencję pasażerów w S4, jeszcze jest sporo miejsca na parkingu, a jest drugi wolny parking do wykorzystania jak ten się zapełni. Docelowo miejsca jest na jakieś 500-600 aut na 2 parkingach, prawie tyle co w Legionowie Głównym tam jest na 780 aut i są spokojnie wolne miejsca po wprowadzeniu opłaty. Poza tym jest teren na parking 2 poziomowy i jest projekt do realizacji, ponieważ Zegrze Południowe ma bardzo atrakcyjne i strategiczne znaczenie nie tylko dla mieszkańców, ale dla ruchu turystycznego od maja do jesieni każdego roku.
        Nam z gm. Serock nie pasuje kierunek na Komornicę, Tobie może tak.
        Wieliszew ma 2 stacje SKM, może Tobie nie pasują, bo za daleko. Wieliszew stary ma SKM co 30 minut i 80 miejsc parkingowych (można jeszcze urządzić równoległe 30 miejsc), natomiast Wieliszew Centrum dysponuje wolnym terenem przy stacji gdzie będzie wielki parking.

        • Skąd wy ludzie jesteście, bo pojęcia o gminach nie macie. Serock to nie tylko moasto i Jadwisin. Jest Dębe, Jachranka i okoliczne wsie, które do Komornicy mają dużo bliżej niż do Zegrza. Dalej Wieliszew nie kończy się na bieda-blokach w „centrum” tylko obejmuje teren aż pod Nowy Dwór, w tym całkiem gęsto zabudowany Skrzeszew. Przy obecnym przystanku „Centrum”, to figa z makiem powstanie, bo to ciężki bardzo podmokły teren. Te wypowiedzi bardzo przypominają urzędową agitkę pt. macie ludzie pociung z łaski pańskiej jak w latach 90-tych i cieszta się.

      • Nikt nie będzie jeździł naokoło przez Komornicę do gminy Serock i tracił czas. Wolne żarty. Zegrze jest OK, mamy po 3km z Jadwisina, Dosina i Borowej Góry, reszta dwupasmówką śmiga też kilka minut. Z Zegrza Południowego rzut beretem, nawet pieszo.

  5. Tylko w Polsce ruch wahadłowy hura albo zamykanie dróg na polach hura lub terenach zupełnie pustych hura gdzie przecież można by, równolegle coś zrobić np pas tymczasowy lub już gotowy prawy pas np w kierunku Zegrza. Rozwiązań jest kilka ale rządzący są po OxWORDzie więc najpierw coś robimy a potem 10 razy przerabiamy ot nasze narodowe tradycje

  6. tylko S4 z Zegrza zamiast stać w korku. Tak tera będzie przez kilka lat.

  7. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy S4 z Zegrza, tylko za rzadko co 1 godzina. Zdecydowanie brakuje co 30 minut z rana i na powrót. W weekendy też za mało kursów, ludzie pracują, studiują i nie ma jak dojechać.

    • Jakbyś Zenek mieszkał w okolicy jeszcze za czasów gdy „kible” do Zegrza jeździły, to byś się protezami odtwarzającymi lata 90-te nie podniecał. Ale widać przeflancowanym wieśniakom spod Łomży wystarczy jakikolwiek puciong na ochłap rzucić i już szczęśliwi.

  8. Tak Matyldo spod Komornicy i „nie wieśniaku”, bardzo dobrze, ze jest SKM-ka S4 z Zegrza. Jest bardzo duże zainteresowanie.

    • Nie rozumiesz, że dostałeś ochłap żebyś się cieszył. Dzięki takim właśnie nie realizuje się żadnych perspektywicznych inwestycji, bo po co, jak napływowym wieśniakom rzuci się odgrzewanego kotleta i autobusik darmowy raz na godzinkę i pełnia szczęścia. Jak Serock chce myśleć o rozwoju to musi mieć kolej za miedzą, a nie przez rzekę, a cały powiat dostęp do S-ek i alternatywny przejazd na zachodni brzeg Wisły, aka Trasa Mostowa. To jest program minimum na dziś, a nie za 50 lat i jego realizacja powinna się rozpocząć min. 10 lat temu. No ale wiadomo, że nabijanie kabzy było ważniejsze.

    • Ps. Z Komornicy jak już i z Legionowa i z Serocka. Moja rodzina sprowadziła się na te tereny jeszcze przed 1 wś. Przynajmniej nie muszę epatować robieniem kariery w Warszaffce jak zdecydowana większość napływu.Jednocześnie widzę jaki jest ogrom zaniedbań i braków infrastrukturalnych w powiecie i poszczególnych gminach i tym miejscowi się różnią od napływu, że nas się ochłapami nie kupi.

  9. Niestety SKM będzie tylko do Zegrza Południowego, dalej nie ma szans.

  10. Większość pracujących mieszkańców gminy Serock zapewne zarobkuje w Warszawie czy w pobliskich miasteczkach, na miejscu na terenie gminy Serock, pracują businessmani typu osoby prowadzące własny business np. sklep, biuro, firmę usługową, czy też mają dobrze płatny etat, jest to logiczne, bo im się to kalkuluje i zarabiają godne pieniądze.
    Poza wyżej wymienionymi, na terenie gminy Serock zatrudniają się nieudacznicy, lenie i osoby bez ambicji i Ci pracują za minimalną krajową, osobnicy którym się nie chce ruszyć i zainwestować symboliczne 98 zł lub mniej, żeby dojechać do Warszawy i zarobić przyzwoite pieniądze.

Dodaj komentarz