Serock. Wypadek na DK61 – audi uderzyło w ekran dźwiękochłonny. Dwie osoby nie żyją

wypadek-zegrzexxx_02

Wypadek na DK61 (fot. P. Mostowiec)

Dzisiaj (4 listopada) około godziny 19.00 na DK 61 na wysokości miejscowości Stasi Las audi uderzyło w bariery energochłonne. Dwie osoby zginęły, a dwie trafiły do szpitala. 

Ruch na trasie w kierunku Legionowa jest całkowicie zablokowany.

Według relacji świadków zdarzenia audi jechało z dużą prędkością i na łuku drogi wpadło w poślizg. Potem auto z impetem uderzyło w ekran dźwiękochłonny.

Na miejscu jest pogotowie ratunkowe, policja i straż pożarna.

Aktualizacja 19.41

Ruch w kierunku Legionowa prowadzony jest obecnie jednym pasem.

Aktualizacja 19.46

Jak potwierdziło nam rzecznik prasowy KPP w Legionowie w wypadku zginęła jedna osoba. Na miejscu jest już prokurator. Utrudnienia w ruchu mogą potrwać przez kilka godzin. Śledczy będą ustalać przyczyny z jakich audi wypadło z drogi.

Aktualizacja 21.00

Jak potwierdziła nam rzecznik KPP w Legionowie nie żyje druga osoba poszkodowana w wypadku. Dwie kolejne osoby zostały już przewiezione do szpitala.

Aktualizacja 6 listopada godz. 10.00

W sobotę było przed godziną 19.00 gdy 49-letni kierujący audi jadąc droga krajową nr 61 od Serocka w kierunku Legionowa stracił panowanie nad pojazdem, wjechał do przydrożnego rowu, a następnie uderzył w ekran dźwiękochłonny. Do wypadku doszło w Stasim Lesie. W wyniku zdarzenia dwoje pasażerów poniosło śmierć na miejscu- 77-letnia kobieta i 78-letni mężczyzna. Kierujący oraz 21-letni pasażer trafili do szpitala. Badanie alkomatem wykazało, ze kierujący audi był trzeźwy – podsumowuje to tragiczne zdarzenie podkom. Emilia Kuligowska, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji (KPP) w Legionowie. Wszelkie okoliczności tego śmiertelnego wypadku drogowego ustali teraz policja pod nadzorem miejscowej prokuratury.

Etykiety
, ,

Podziel się tą informacją ze znajomymi

Facebook
Google+

komentarze: 45

  1. Na całej obwodnicy i trasie aż do Zegrza kierowcy cisną ile wlezie. A potem takie właśnie skutki.

  2. Kierowca cisnął, pasażer pozwalał…Powodzenia w życiu pozagrobowym. Całe szczęście, że nie zginął nikt postronny.

  3. Mąż widział ten wypadek, był przy rannych. Nikt nie cisnął, wyglądało to tak jakby kierowca zasnął za kierownicą 😒 pasażerem był jego bardzo młody syn, myślę że nie chciał narażać go na to co się stało.

    • A kolejni , ci z tyłu, to prawdopodobnie rodzice kierowcy

      • Cisną,cisną i widać to codziennie na drogach.Na rondzie w ZEGRZU z rozpędem wjechał na sam środek,przewrócił tablicę,zaorał i tylko ciekawe czy gadał przez telefon,czy pisał esemesa,a może był taki pijany.Innej opcji być nie może,bo rondo jest dobrze oznakowane i bardzo widoczne.

  4. „Jolka”, przecież ten człowiek nawet nie dojechał do Zegrza (????) dlaczego pani oczernia człowieka, jeśli pani nie widziała co się stało

    • Napisałam ogólnie,że kierowcy cisną ile wlezie i przytoczyłam kolejny przykład z dzisiejszego,a może z wczorajszego dnia,kiedy jakiś rozpędzioch wjechał na wysokie rondo.NAPEWNO NIE JECHAŁ 50/H.

      • w tym miejscu jest zjazd z Serocka czy to nie ma nic wspolnego niedawno zginol w tym miejscu motocyklista

  5. Trasa Zegrze – Pułtusk to droga śmierci, w ostatnim czasie tylu ludzi zginęło…

  6. Kto cisnie tam 130 km/h na prostej i w łuku to drogowy idiota i tyle, to nie autostrada, na której drogi sie nie przecinają.

  7. Skoro kierowca przeżył i jego syn obok też to jest duże prawdopodobieństwo że pasażerowie z tyłu nie mieli zapiętych pasów do tego dochodzi podeszły wiek bo patrząc na wrak nie jest aż tak strasznie

  8. Do Zdzicha kierowcy jadacy w kierunku Wawy jadacy z duza szybkoscia na luku przy zjezdzie z Serocka gdzie kierowcy nagle wlaczjacy sie do ruchu wymuszaja wiec trzeba uciekac nie majac wyjscia na lewy pas i wtedy roznie moze byc, bylem swidkiem kilku takich sytuacji oczywiscie bez kolizji /czy zjazd z Serocka musial byc w tqk niebezpiecznym luku mysle ze nie .

  9. Niby widzieli wypadek a jeden świadek i to kobieta. Trzy auta się zatrzymały żeby Pomóc. Wszyscy w pasach bo strażacy rozcinali je. Wszyscy żyli, kobieta pierwsza zaczeła tracić puls i ją reanimowali. Kierowca zasuwał.

  10. Wygląda tak jakby osoba siedząca z tyłu za pasażerem nie miała zapiętych pasów siedzenie z przodu wygięte druga osoba która siedziała za kierowcą też pasy na zdjęciu jakby nie używane co do prędkości to nie była ponad normę zresztą można obejrzeć crashtesty tego samochodu

  11. Sami eksperci

    • potrzebujesz mieć fakultety, żeby na zdjęciach zauważyć samochód, którego energia kinetyczna nie została oddana na nic poza znieszczeniami pojazdu i pędem ciał osób w śrdoku? A widzisz gdzieś barierę energochłonną? Do tego wystarczy fizyka ze szkoły podstawowej.

  12. w cywilizowanym świecie, w pasie drogowym nie zostawia się tak po prostu stalowego dwuteowinika (zwykle wibtego kafarem na 120-150 cm poniżej gruntu), bez najmniejszeego elementu energochłonnego.

    W znanych mi przypadkach są to beczki z wodą (USA), bariery energochłonne (UK), zwykłe górki z piachem/żwirem (Bliski Wschód) albo plastiki lub bariery kompresyjno-najazadowe (PL, najbliższe są na rozjazdach na Trasie AK). Prędkość – prędkością, wiadomo, fizyki się nie oszuka, ale ten rodzaj konstrukcji (a dokładnie – brak właściwej ochrony kierowców) jest oczywistym błędem projektanta lub wykonawcy. To tzw „pułapka” – błąd kierowcy w tym przypadku nałożył się na błąd projektu i mamy śmierć.

    Co to za ekran „dżwiękochłonny”, który zaczyna się przeszkodą, której żaden element się nie odkształca przy kolizji? Może znajdziemy osobę, która podpisała projket tego elementu? To powinien być powód do przebudowy przez województwo, tak jak zmusiliśmy zarządcę do przebudowy obwodnicy Jabłonny i instalacji dodatkowych barier energochłonnych na wysokości OBI po śmiertelnym zderzeniu czołowym (jeśłi dobrze pamiętam – starsze małżeństwo w w kompaktowym Tico, które nie było sprawcą samego zdarzenia).

    Więc może zadzwonimy do zarządcy i zaprosimy go na miejsce, ta śmierć powinna być przyczynkiem do zmiany takich chorych konstrukcji.

  13. Zap…..dalał i co tu dyskutować. Audi super git od niemca dizelek w tdiku żeby somsiad widzieł… ale nowe opony?! Synek po co? Na tech łysych jeszcze zimę oblecim. Naturalna selekcja – wszystko w temacie.

    • taki sposó myślenia czyni z ciebie kolejną potencjalną ofiarę.

      • Nie zrozumiałeś ironii? Nie dziwie się.

        • tobie ta „ironia” przysłoniła chyba cierpienie rodziny ofiar. Oni dziś, lub kiedyś, przeczytają te twoje brednie. Zapytaj sam siebie, czy będąc na ich miejscu, chciałbyć czytać te twoje „opinie”, prymitywne kalki ze słabych for internetowych. Opamiętaj się człowieku.

          • Voltan po części ma rację – kolo zapierniczał i miał pecha

          • Coś się zmieniło?
            Nagle zauważasz tych, których ktoś skrzywdzi?
            Niepojęte.
            .
            Jakiś rachunek sumienia sobie zrobiłeś, czy to tylko mądrości dla innych?

          • drogi, tak samo jak samochody, powiny być wykonywane tak, by popełniane błędy nie kończyly się śmiercią. Tak przynajmniej działa to na świecie. Obowiązek montowania elemenetów drogowych, rozpraszających lub chłonących energię nie wymaga doktoratu. PS. nie można mieć „w części racji” 🙂

        • Tutaj to nie był błąd tylko głupota zakończona naturalną selekcją i całe szczęście że nie zginął nikt z postronnych uczestników ruchu. Bariery energochłonne nie są k…wa z gumy…co ty pierd….isz – za dużo kreskówek się naoglądałeś, myślisz że jak zapier….asz i uderzysz to odbijesz się i pojedziesz dalej jak w kreskówkach?! Mają wytłumić uderzenie ale do pewnego stopnia i nie dopuścić także do wjechania na przeciwległy pas. Hu…we opony i prędkość – wszystko w temacie.

          • to jest myślenie rodem z warsztatu Cytryn&Gumiak, gratuluję.

  14. Wiadomo juz może skąd byli Państwo, z tego samochodu?

    • Tak, z tego.

      • Skąd , z tamtego

    • z warszawy

  15. z warszawy

  16. Nie popieram twierdzenia o „konieczności” wydawania dodatkowej kasy na wypadek pojawienia się Debila na drodze. Powinniśmy i musimy zabezpieczyć innych użytkowników drogi przed Debilami, ale troska o Debili to już trochę za dużo.
    Tak, jak na obwodnicy Jabłonny można było spokojnie przejechać „zakręt” 90 a nawet nieco większą prędkością ale trafił się jakiś Debil, który zabił niewinnych ludzi na przeciwległym pasie i w efekcie zamiast poprzestać na postawieniu barierek mamy teraz i barierki i ograniczenie do 50, a na prostej do 70 ????? To po co nam takie drogi?

    • Może Krzychu kiedyś galareta pod twoja czacha zapracuje tak jak powinna i zrozumiesz, że ta bariera chroni niewinnych przed jak to nazywasz debilami (również). Ktoś może jechać prawidłowo, a jakiś debil może zepchnąć go z drobi wprost na taki dwuteownik – gdzie w tym wina zepchniętego zabitego?.
      Prawidłowo jadący może spotkać plamę oleju na drodze, może ratować się przed uderzeniem „debilem”. Może opona zwieść, amorek i resor pęknąć. może być wiele przypadków, gdy prawidłowo jadący z przyczyn losowych będzie potrzebował ochrony przed projektantem / budowniczym idiotą.

      Może kiedyś galareta między uszami pozwoli ci ogarnąć to..

      • Przeczytaj ze zrozumieniem…
        „Może kiedyś galareta między uszami pozwoli ci ogarnąć to..”

        • ależ Krzychu, masz problemy ze zrozumieniem zdania tego? Galaretą rusz.

    • Tylko kogo to obchodzi, co popierasz a co nie? Przy takim poziomie argumentacji nie ma znaczenia co chciałbyś powiedzieć, to bezużyteczne brednie.

      • Następny Bufon z kłopotami „umysłowymi”

        • następny „krzychu”, co nie ogarnia prostych przekazów.

  17. znałem tych ludzi starszy pan był pułkownikiem wojska polskiego w stanie spoczynku pani to emerytowana nauczycielka kierowca jest lekarzem a najmłodszy student

    • Czy Ci Państwo byli z Warszawy i może coś Pan wie kiedy będzie pogrzeb? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam serdecznie.

  18. Narazie nie wiadomo kiedy będzie pogrzeb. Jak już będzie ustalona data napiszę Pani Joanno z wielką przyjemnością

    • Bardzo dziękuję, serdecznie pozdrawiam.

  19. Również pozdrawiam

  20. Porzeb będzie 25 listopada w Katedrze wojskowej na ul. Długiej w Warszawie o godz. 13

  21. Bardzo Pani dziękuję serdecznie za informację, życzę wszystkiego dobrego, pozdrawiam

Dodaj komentarz